Nekad fiskenforfan | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

fiskenforfan

Medlem
Meddelanden
70
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? kevin

Ditt discordnamn: fiskenforfan

Ange ditt födelsedatum 17 September 2008

Varför ska just du bli staff? Jag tycker att jag borde bli staff eftersom att jag är trevlig, erfaren inom staff rollen och hjälpsam. Jag kommer att arbeta hårt inom den positionen jag blir placerad som i staff teamet. Jag kommer vara aktiv flera timmar per dag. Jag kommer att vara sträng men också snäll på samma gång, jag kommer hitta en bra balans mellan att vara snäll och sträng. Sträng i besluten så att spelarna verkligen lär sig, för vad jag har sätt så lär ofta inte medlemmar sig utav sina misstag. Jag kommer som sagt vara väldigt aktiv, noggrann, trevlig, hjälpsam som helper. Jag kommer underlätta för mina kollegor så mycket som jag bara kan.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag skulle nog säga att det är problem med den kriminella rpn. Medlemmar lär sig ofta inte utav sina bans/varningar och tar inte in informationen som Philip delar ut till 100% på möten. Jag känner att jag skulle vilja vara delaktig i att förbättra rpn inom den kriminella delen. Jag tycker också att det förekommer mycket lall på servern som jag också skulle vilja sätta stopp för och förbättra. Jag själv som rpar på servern träffar på lallare och massor utav regelbrott varje dag. Jag känner bara att jag verkligen vill vara helper och rensa alla dessa lallare och regelbrottare

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? De vi kan göra är att hålla koll på den kriminella rpn, tillexempel specca mycket på den kriminella rpn. Kan vara bank rån, brottsliga områden så som grove street, mirror park m.m. För att försöka få bort lalleriet på servern så kan man specca olika stora företag på servern så som mekonomen, marja lisas osv. Där kan det förekomma mycket lall och regelbrott. Och de vill vi ha bort från servern! Helt enkelt specca mycket på servern och ta en noggrann bedömmning om hur denna spelare ska drabbas. De jag ska göra är att specca mycket på områden där det ofta förekommer lall. Om jag får chansen som Krim ansvarig så kommer jag också ha koll på den kriminella rpn för att se till att allt hålls till regler.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att alltid hålla en god ton till alla spelare på servern. Att kanske försöka prata på ett lite mer exklusivt sätt, kan vara att använda mer komplicerade ord, förlängda meningar osv. Att försöka klanta sig så lite som möjligt och verkligen tänka igenom allt du gör 1-2 gånger innan du gör någonting. Finns alltid där för medlemmar och gör det du blir tillsagt utav ägare eller högre uppsatta. Tjafsa/bråka inte med någon medlem på servern eller vara delaktig i ett tjafs på Discorden, det kommer göra så att du visar dig vara oprofessionell. Det är väldigt viktigt att agera professionellt delvis för serverns rykte. Om servern får ett rykte att det finns massa lall staffs som inte agerar professionellt så är det inte ett så jätte bra rykte som Philip och själva unive får på sig.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Ska nog lägga ner mer tid på Staff arbete än min rp, men också rpa när jag har tid och inte måste göra staff arbete. Jag har såklart också ett privat liv där det kan hända saker ibland såklart som då gör att jag kanske inte kan vara aktiv på någon timme, men jag kommer att försöka lägga ned så många timmar som möjligt på staff arbetet.

Hur länge har du spelat på Unive? mitten av maj 2024

Har du tidigare erfarenheter som staff? Nej faktiskt inte det är också därför jag valde att bli staff här på unive för jag har mycket vänner som är staffs och jag har sett lite hur man jobbar när man är staff. Men man lär ju sig efter man har varit staff ett tag. Men en kanske fördel är att jag kan alla /t commandos här kommer följande: /noclip,/ban,/offlineban,/svban,/goto,/seiden,/tpm,/bring,/reports,/togglename,/toggleid,/kick,/bansearch,/dv,/samtal

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? Support, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? nope

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka