Inaktuell _Troy_ | Ansökan till Staff (frankho)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Stöd

Votes: 0 0.0%
  • Inget stöd

Votes: 0 0.0%

• Totalt antal väljare
    0
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

_Troy_

Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Troy Simons

Ditt discordnamn: troy9930

Ange ditt födelsedatum 1 December 2008

Varför ska just du bli staff? Varför just jag vill bli staff är för att jag känner att jag vill hjälpa till och underlätta för andra staffs.
Jag började spela på servern 2021 och jag har tidigare varit Servervakt och Helper men de var ett tag sen. Blev bannad för nått år sen och slutade med rp efter de, men nu är jag tillbaka på servern och har spelat i några månader, nu känner jag att jag skulle vela bli helper på servern igen då jag blivit äldre, klokare, spelat ett tag och lagt märke till vissa grejer som man skulle kunna förbättra på servern. Har inte blivit bannad en ända gång sen jag började igen så känner att jag har koll på läget.

Jag kommer bidra med just att underlätta för andra staffs, så som ta support ärenden så mycket jag kan då jag tycker om att hjälpa folk och lösa problem, specca scenarios, se till att de är en bra och hög rp nivå, att båda parterna har kul i scenariot, så att Unive ska bli en ännu bättre RP server än vad den redan är.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Tycker det är en väldigt bra server som har utvecklats stort genom åren, men just krim rpn, olika krim scenarios, även andra scenarion. Just krim scenarion tycker jag att ska ha en mycket högre rp nivå, för just nu är det en hel del regelbrott kring det. De är nästan lite som CS, ska alltid handla om att skjuta istället för en mer social rp med långa utdragna scenarios som är roliga för båda parter.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jo de är just att specca mera i scenarios för att kunna se att de inte sker regelbrott och att det är ett bra scenario med social och hög rp. Hårdare åtgärder vid regelbrott, men just specca mer tror jag kommer göra rpn bättre.

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Man har positiv och respektfull attityd, mot andra staffs, spelare och mot de uppgifter man har. Man ska vara ansvarsfull, pålitlig. Man ska ha en vilja att samarbeta och lösa problem, för att göra servern ännu bättre och nå mål.

För mig är det väldigt viktigt att agera professionellt, ha respekt, vara positiv, trevlig, kunna samarbeta bra, lösa problem, på det kommer man långt och det blir roligare för dom andra å.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Det löser jag, har knappt läxor och sånt för allt de gör ja i skolan och sen har jag hela dagen och kvällen kvar. Så på den tiden efter skolan tar jag staff arbetet och rpn.

Hur länge har du spelat på Unive? Första gången jag spela va nog 2020 tror jag men blev medlem 2021, sen spela jag inte på typ 1,5 år. Börja igen för nån månad sedan.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jo det har jag då jag tidigare varit helper på servern :)

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support, Kriminell

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Nope

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka