Inaktuell SammEOOOF | Gäng ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

SammEOOOF

Icke Medlem
Meddelanden
56
Reaction score
2
Vad ska gänget heta? Vårbynätverket

Vad är ditt discord namn? SammE#5851

Vad heter du i verkligheten? Samuel

Ditt födelsedatum: 13 April 2005

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne så ofta jag kan, kan inte säga exakta timmar men i alla fall så ofta jag kan.

Hur många timmar har du på Fivem? 467 hrs on record.

Berätta om din karaktär: Berätta om din karaktär. Abdullah Alsabti, 21 år gammal, Abdullah har en brorsa som heter Mohammed Alsabti. Abdullah är nyanläggning från Syrien har precis fått asyl (asyl är det skydd en stat eller en organisation i en stat kan erbjuda förföljda personer) Abdullah är väldigt blyg och rädd för vad som finns i den 'riktiga' världen då han har precis flytt från flera år utav krig. Abdullah var tvingad att kriga av sin pappa där han jobbade för en 'terroristgrupp'. Hans pappa ägde också en taxifirma där Abdullahs brorsa blev tvingad att jobba ibland. Eftersom att han inte är så social och att han jobbade i en "terrorist grupp" så vill han starta ett eget gäng.

Varför ska just du få starta ett eget gäng? För att ett gäng passar min karaktär ingame, jag och min "brorsa" Mohammed har precis flytt från flertal år av att jobba för en terroristgrupp och vi är inte de mest socialaste personerna så vi vill gärna starta ett gäng för att vi inte "vågar" börja jobba någon annan stans.

Har du några med dig från start med gänget? Jag och Mohammed.

Vad tänker du att gänget ska ha för roll i staden? Vi ska göra som andra gäng i staden, alltså typ vara vid knark ställerna, liksom det som irl gäng gör. Vi ska också göra realistiska RP scenarion.

Vilka erfarenheter har du inom gäng rp? Jag har varit Maffia boss och Kartell boss på massa olika servrar och då så har vi transporterar vapen och droger och sålt de till andra kriminella personer så de kan utföra t:ex ett rån. Och då köpte vi vapnena för t:ex 20k och sålde de för 40k.

Vad tänker du att din roll som Boss över ett gäng ska innebära för gänget? Jag kommer att agera som en riktig gäng boss skulle göra, t:ex ifall någon golar så kommer vi ju att agera snabbt så att inte polisen kan göra någonting mot oss, vi kommer ju hålla fast honom, kanske få honom att erkänna allt han sa till de, sen så kommer vi kanske att kasta ner honom för ett stup eller någonting liknande. Vi kommer inte att behålla honom eftersom att han är en golare.

Hur tänker du att du som gäng boss över gänget ska kunna utveckla serverns gäng rp? Mitt gäng ska kunna förändra serverns gäng rp eftersom att vi som gäng kommer att göra RP Scenarion utav KVALITET. T:ex att vi kommer att sälja vapen/droger till andra gäng och liknande, vi kommer att kanske skapa en "alliance" med andra gäng och kanske till och med slå ihop ett gäng med oss.

Berätta om hur ett bra kriminellt scenario ska se ut Vi tar ett exempel på ett rån på en vanlig butik. Vi tar alla pengar och har en gisslan, sen kommer polisen och vi säger våra krav: Vi vill åka iväg utan att ni lägger ut spikmattor och road blocks. Sen så lämnar vi Gisslan och så åker vi iväg. Polisen bör göra som vi gör sen så rymmer vi, inga konstigheter, inget Fail RPande och inget Fear RP.

Hur ska du kunna uppnå att ha koll på gäng medlemmarna och så deras RP är hög? Jag kommer att ge folk uppgifter i mitt gäng så att jag vet att de inte gör saker som jag inte vill. Och så rapporterar de tillbaka till mig när de är klara med min uppgift jag gett till de.

Hur hanterar du kritik? Jag kan hantera kritik på bra på dåliga sätt, t:ex ifall någon säger typ: Fan va dåligt ditt gäng är, det behöver en ny boss för du är så dålig. Då kan jag ju bli lite ledsen men ifall någon säger: Ditt gäng kan bli bättre på olika sätt t:ex genom att skaffa mer och bättre gängmedlemmar.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte får gänget? Ja såklart.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej.

Har du läst våra Regler? Ja

Tillbaka