Accepterad Samme.1.0 | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Samme.1.0

Icke Medlem
Meddelanden
611
Reaction score
35
Vad är ditt namn i verkligheten? Samuel

Vad heter du på discord? Samme-1.0

Ange ditt födelsedatum 8 Februari 2011

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som fick mig till att ansöka till MA är att jag vill prova på något nytt. Jag älskar att prata med folk och försöka hjälpa folk så mycket som möjligt. En till anledning till att jag söker är att jag känner folk som tidigare varit MA och de säger att det var väldigt kul.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Ni skulle välja mig för att jag kommer att vara aktiv, trevlig mot alla. Samt så kommer jag att föröka att förklara till folk som inte fattar varför deras ansökan blev nekad eller mera.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Jag tycker att man ska bemöta folk som man vill bli bemöten själv. Men vi som MA ska ha liter mera tåla mod än de då vi ska vara spelares förebilder.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Jag skulle vilja påverka på vettiga människor som faktiskt vill ha en bra och utvecklad rp nivå. Samt att man ska ta hand om det nya test medlemar eller icke medlemmarna så att det kan känna hur en bra rp och hur roligt det är och rpa på unive.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Jag tycker att vi ska försöka att påverka rpn då väldigt många inte tar det seriöst och kanske bara försöker förstöra för alla som faktiskt vill ha en bra rp.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag skulle ta ansvar för att ta intervjuer samt medlemskaps ansökningar på forumet, men samt även specca ig med.

Hur ser din aktivitetet ut? Jag kommer att kunna vara aktiv minst 4 timmar varje dag om det handlar att ta intervju eller en medlemskaps ansökan eller till och med specca.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

Välkommen till MA-teamet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka