Sammanfattning

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Comvic

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Summering
SKIT BRA server där senaste gången man spelade var den 25e och man blir bannad den 26e för att ha stulit ett tjänstefordon ;) logiskt ;). Staffen är också asbra som inte verkar ha koll på dagarna i en kalender eller inte ens kan kolla en logg ordentligt. Vi får inte glömma den fantastiska supporten som inte har koll på någonting som säger “Vi kan tyvärr inte hjälpa dig ha en trevlig dag” HAHA herregud… Om du vill få tag på till exempel en mod var då beredd att väntetiden kan ta upp till 3 månader HAHA. Detta ska vara sveriges största server herregud säger jag bara.
En helt oseriös skämt server skulle jag säga…
Att tillägga så blev jag bannad ifrån discord servern på mitt gamla konto eftersom dom inte kan ta minsta lilla kritik.
Bannar ni detta kontot är ni på riktigt pinsamma.

om du inte tycker om den så är det friviligt att lämna dörren är öppen för dig att lämna samt att de finns nya bra rpare som kan ta din plats, Du skyler på att du blir bannad pga att du snor tjänstefordon hade du gjort det i verkligheten är frågan? :rolleyes::rolleyes:

Summering
SKIT BRA server där senaste gången man spelade var den 25e och man blir bannad den 26e för att ha stulit ett tjänstefordon ;) logiskt ;). Staffen är också asbra som inte verkar ha koll på dagarna i en kalender eller inte ens kan kolla en logg ordentligt. Vi får inte glömma den fantastiska supporten som inte har koll på någonting som säger “Vi kan tyvärr inte hjälpa dig ha en trevlig dag” HAHA herregud… Om du vill få tag på till exempel en mod var då beredd att väntetiden kan ta upp till 3 månader HAHA. Detta ska vara sveriges största server herregud säger jag bara.
En helt oseriös skämt server skulle jag säga…
Att tillägga så blev jag bannad ifrån discord servern på mitt gamla konto eftersom dom inte kan ta minsta lilla kritik.
Bannar ni detta kontot är ni på riktigt pinsamma.
Man älskar ju bara sånna här inlägg, blir bannad för att man bryter mot reglerna och sunt förnuft och sen sitter man och gråter så det bara rinner tårar över det. Känner inte ens att jag behöver besvara det andra du skriver, om jag ska vara helt ärlig om du tyckte själv att servern var så extremt oseriös så tror jag inte du hade lagt tid på den från första början :)
Jag tror detta handlar mer om att du är så arg, ledsen och kränkt över en ban som du hade kunnat lösa ifall du hade varit beredd att faktiskt inse, jag gjorde fel.

Men till sak, vi bryr oss fortfarande inte. Vi är en sån server som inte är intresserade av att vara en plats för idioter, så därmed välkomnar jag ditt besked att du inte tycker om det :)

HAHAHA okej aa ni skriver att jag skulle erkänt?? varför ska jag erkänna något jag inte har gjort ?

Tillbaka