Nekad Jarppi Koskinen | Blacklist Överklagan [Elias]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
10
Reaction score
0
Manuellt läge
Spelaren kunde inte hitta sin blacklist via sökfunktionen.
Staff behöver verifiera information manuellt.

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag låg inne på sjukan då jag tog svetlana, då skriver jag spawnmenu för att "slippa" väntetiden på att kunna kliva ur sängen. Då får jag staff samtal och dom ber mig hoppa support, dom ger mig 10 dagars ban. Jag då på fyllan skojar till det att "jag kan väl betala er under bordet för att ni ska ta bort 10 dagars bannen.Märker att dom börjar bli små griniga, och då skojar jag ännu en gång och säger att jag kommer hitta dom ingame och jaga dom. sen ger dom mig permanent ban. vilket jag tycker är helt onödigt då de handlade bara från början om att jag skippade svetlana tiden på sjukan.

Tar du ansvar för det som hände? Absolut gör jag det, kommer aldrig mer ta spawnmenu tills tiden på sjukan är över.

Vad har du lärt dig sedan dess? Att aldrig mer ta spawnmenu när jag tagit svetlana.

Varför ska vi ge dig en till chans? för jag är en aktiv spelar på unive och tillbringar cirka 8 timmar om dagen på servern.

Har du bevis som stödjer din överklagan? https://medal.tv/games/gta-v/clips/mLA0lrKPEwf3JyntU?invite=cr-MSxpY3UsNTc2ODk3NTYy

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka