Nekad Surströmming | Åtgärd Överklagan [KalleAnka]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Surströmming

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
114
Reaction score
2
Åtgärds-referens
ID: 1671 — Allvarlig (24p)
Typ: Grov OOC In-Game (§ 4.3a), Grov Lall (§ 4.2d), Följer inte standarden på Unive
Anledning: Anl : Grovt OOC Ingame, uttrycker sig att han vill skära av halsen av tjejens irl namn samt, lallar runt i supporten. Oerhört p12 beetende i support icke hållbart.
Personal: E34
Datum: 2026-04-12
Krim-relaterad: Ja
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag sjung på en låt som lydde anonym måste dö ska skära av hennes huvud ikväll å hon hette de irl å de visste inte jag. Först fatta jag inte ens felet för jag sjunger på en låt å någon irl heter de för de första hur ska jag vete de. För de andra vi var ig å då kan jag säga nästintill vad jag vill å jag har sakt flera gånger till folk ska skära halsen av dig ska döda dig osv men när man säger ett namn som hen heter irl som man har noll koll på de jävlar snackar vi. Jag anser endå hur ni resonerar till detta men de är så långdraget jag sjung bara på en låt har till och med vissa den för er. Hoppas man kan få en ny chans har lärt mig av detta

Varför anser du att åtgärden var felaktig? Jag ville bara sjung på en låt som jag tycker om sen råkar de vara så att hon heter så irl hade inge koll på de. Jag sjung bara på en låt de så långdraget från er för de kan vara en person i rp som jag hatar å låten var till henne osv anser att ni gick på de ni trodde å satta konsekvenser från eran sitta bara men jag fattar er endå men snälla ge mig ny chans

Har du bevis som stödjer din överklagan? Låten heter Sandra måste dö

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Tillbaka