Nekad SAAB | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Volle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

SAAB

Icke Medlem
Meddelanden
336
Reaction score
19
Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar

Vad heter du på discord? saab95

Ange ditt födelsedatum 5 April 2007

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Det som fick mig att söka till medlemskapsansvarig var för att volle skickade ut och behövde mer medlemskapsansvariga och då vart jag väldigt sugen

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Ni ska välja mig som medlemskapsansvarig för att jag kan ta sjukt många intervjuer och ansökningar och jag jobbar även nattetid om jag får rollen för mitt dygn är ju inte de bästa på sommarlovet och jag har ingenting att göra så jag kan ta folk ungefär hela tiden förutom morgon och lunchtid ungefär men efter det så går de bra

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Man ska bemöta andra människor med en bra ton och vara trevlig och lixom är den man tar intervjun med otrevlig så är man inte de emot den personen bara för de utan man ska alltid vara trevlig och hjälpsam.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Skulle vilja påverka betydelsen till det bättre det vill säga att jag vill kontrollera så dem faktiskt kan reglerna och har en bra grund till sin karaktär och en bra ide så det inte är någon lallare.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Kunna dem regler som står att vi ska ha förhör på men såklart är det ju viktigt att kunna alla regler. Inte ha lallarkaraktär. Vara trevlig och endå vilja sprida något positivt till servern

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Jag känner att jag skulle ha ett stort ansvar för det är jag som släpper in personerna och då vill jag inte att 5 min efter jag släpper in en person så har de brutit 320 regler och gjort terrordåd och gjort fan allt dom kan för att förstöra.

Hur ser din aktivitetet ut? ungefär 16-02 men även senare eller tidigare och någon dag eller max 2 dagar per vecka är jag ute och då kanske de blir max 2 tim aktivitet men ska försöka se till att vara så aktiv som möjligt nu och jag har inget inlplanerat inför sommaren så jag är chill. OBS kan ha hemvärnet någon helg per månad max men ja det är de.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nope

Senast ändrad:
jag är rutinerad medlemskapsansvarig så jag kan allt direkt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka