Inaktuell whotfulookinat | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [.ida_.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

whotfulookinat

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Wille

Vad heter du på discord? whotfulookinat

Ange ditt födelsedatum 14 Augusti 2009

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Såg att ni sökte, Och blev lite sugen att prova på att ansöka.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag kan ju börja med att berätta lite om mig själv: Jae väldigt lugn och hjälpsam! Jag gillar att hjälpa till och speciellt för större servrar! Jag strävar efter bra rp och trygg plats! Men jag vill ju även visa att jae bra person som folk kan komma och snacka me ifall de är nått som är fel med servern eller nått annat att nån håller på mot dem! Utanför ingame som handlar om servern! Sen här är en liten kortfattad anledning till att just jag ska bli medlemskapsansvarig: För att ja söker just nu ny server ja kan vara medlemskapsansvarig/staff i! Då ja har ingen annan att vara de i och ja älskar att snacka me folk! Och att hjälpa folk! Så då tänker ja att unive medlemskapsansvarig e de bästa ja jobbet för mig! Nu när vi kommer med en storm på unive har ja märkt att vi växer snabbare och snabbare de tar liksom aldrig slut! Och de kommer ju sluta me då att ni behöver mer medlemskapsansvarig! så då täntke ja varför inte ansöka! Man kan alltid prova! Ni kommer aldrig klara all stress som kommer sen! De kommer vara medlems ansökningar Krim ansökningar allt möjligt! Visst ja är bara 1 person! Men de är något iaf ja kan göra något! Ja har varit staff på ortenwave innan! De är ju en stor server! Ja uppskattades mycket! Och hade över 70 +reps! Ja älskade den servern! Så jävla mycket! Ja spendera mycket pengar! Som skulle gå till servern! Då ja ville ge tillbaks från all kärlek ja själv får från sevrern! Men de kom en dag! Ett gäng som inte gillade mig! För ja sa till dem om deras rp nivå! Dem samlade ihop ett gäng och satte sig support och anklaga mig för att ha sagt massa saker osv! På De hade dem fixat en AI bot så de lät typ som mig! Så dem gick ju på de och drog min staff direkt! Sen dess har ja inte varit så sugen på att vara staff på servers längre! Men nu tänker ja att vi kör igång igen! Ja har ju som sagt väldigt mycket erfarenheter hade som sagt 70 +reps och de gick hur bra som helst! Ja har även ägt egna servers då dem oxå gått bra! Vi har legat på 70 spelare typ och tjänade in bra! Asså gillar ja denna servern kommer ja såklart donera tillbaka för all kärlek! Men tillbaka till medlemskapsansvarig ansökan! Ja hade en egen server som sagt som gick jätte bra! Men ja vet samtidigt hur de känns när liksom alla e på en osv! Samt när de är få medlemskapsansvarig i tjänst! Därför tänker ja att ja kan bli medlemskapsansvarig på unive då ja vet hur de känns själv!

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? respekt, tålamod och vänlighet, oavsett situation. lyssna, vissa förståelse och håll en trevlig ton även om man inte håller med.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Att ma n känner sig lika värdefull som alla andra spelarna på unive som e medlemmar, Samma sak som test medlem även fast man är test medlem så har man oxå en roll i servern som betyder otroligt mycket!

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Dem som finns nu! Att man ska hålla sig till reglerna speciellt suntförnuft som e jätte viktigt

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Man ska alltid bemöta folk med respekt och vara mogen för rollen, man måste också våga ta åtgärder om det har hänt något som kan förstöra serven. Man ska vara lungn och inte sitta och skrika i intervjuer osv. Det är jätte viktigt att agera professionellt då om man inte gör det så borde man inte ens ha rollen för varför ska man ha en ma som hetsar och skriker på folk utan anledning. Man ska alltid försöka ta rätt åtgärder så man inte råkar ta fel åtgärder och få skit. Man ska prata på ett bra sätt som till exempel prata lugnt och inte svära.

Hur ser din aktivitetet ut? 5-12h varje dag skulle jag säga, Kanske mer på helgen.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nope

Sätter din Medlemskaps Ansökan som inaktuell eftersom ej medlem/test medlem

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka