s7bbe
Icke Medlem
- Meddelanden
- 1
- Reaction score
- 0
Ban-referens
fivem-huven-gqui — FiveM, Utgår 2026-03-31
Anledning: Brist på social rp
Bannad av: Slem
Visa på portalen →
Berätta vad som hände Vi hade planerat en setup på en tjej då hon hade lurat en av oss på mycket koka blad. Vi fick henne till gamla skroten och ungefär samtidigt som hon kommer så kommer det 2 rosa lambos som vi misstänkte vara DMG men vi var inte säkra. Vi ser de prata med amanda och en kort stund senare så åker en av lambosen in i hangaren där 4 av oss gömmer sig. De ser oss och vi börjar rikta och säger ”Ut från bilen” och ”stanna bilen”. Bilen väljer att backa ut efter några sekunder även när vi riktar och då börjar vi skjuta mot däcken. Inser nu i efterhand att vi kunde skött det snyggare och inte hade behövt rikta direkt, speciellt eftersom vi inte va 100% på vilka de faktiskt va.
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Ja jag tar fullt ansvar för denna bannen ”brist på social rp”
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Har lärt mig att gå upp och rikta sådär det första man gör inte är så snyggt scenario och brist på social RP. Till nästa gång hade jag försökt prata först och tagit reda på vilket gäng de är med, vad gör de där? och efter man har gjort de kan man göra ett beslut om vad man ska göra, men inte innan det. Speciellt när man inte vet vem det faktiskt är i bilen.
Varför ska vi ge dig en till chans? Tycker att jag förtjänar en ny chans då jag verkligen förstår anledningen till min ban och vet hur jag ska hantera liknande situationer nu i framtiden. Detta är även min allra första ban och det kommer ej upprepas.
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja