Nekad Fredde | Åtgärd Överklagan [Berra1213]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Fredde

Medlem
Meddelanden
18
Reaction score
2
Åtgärds-referens
ID: 1940 — Mild (3p)
Typ: Mild brist på Social RP (§ 4.1k)
Anledning: Skjuter direkt istället för att rpa på skador.
Personal: Berra1213
Datum: 2026-04-21
Krim-relaterad: Ja
Visa på portalen

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Våra medlemmar skickade prio att de hade hetsad och att det var påsen såklart ska vi skjuta sen riktade han mot våra medlemmar genom bilen det är inte brist på social rp. Nånstans vi sa också åt honom att stanna Plus du borde ge konsekvenser till de i gröna bilen för de var de som startade scenario Men han hoppa ju ut bilen för att skjuta mot oss såklart ska vi skjuta tillbaka plus hade han vapen i handen man reagerar ju på det och han ville skjuta oss men vi lyckades döda han innan dess
Kan du bara kolla här för att min forum är förstörd för mig

Varför anser du att åtgärden var felaktig? Jag tycker att den är felaktig. Vi sa åt han stanna flera gånger men han igrordade sen innan vi ens åkte till våra medlemmar hade han redan snackat med de och då skickade de prio och vi gick ditt på plats och började snacka med honom men han vägrar lyssna eller stanna sin bil såklart blir det brist på social rp för det är han som ine vill ta det socialt och kommunicera.

Har du bevis som stödjer din överklagan? https://medal.tv/games/gta-v/clips/myBPuKmKDdZPRQ3eN?invite=cr-MSxtd2ssMTYxMjY4MjY2 Som ni ser i klippet han försökte hoppa ut med misslyckades och tog ut sitt vapen sen reagerade vi på det och sköt mot han. Men jag förstår att ni valde ta den beslutet men ber om hemsk ursäkt.

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka