S3bb3
Icke Medlem
- Meddelanden
- 5
- Reaction score
- 0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199177470893/home
Vad är ditt namn i verkligheten? Sebastian
Vad är ditt discord namn? S3bb3#1284
Vad är ditt födelsedatum? 8 Oktober 2009
Berätta om din karaktär. Lugn, Snäll, och ibland arg om det är någon störig/dum. Min favorit mat är köttbullar och makroner och min favorit sport är basket. Min favorit film är No Way Home, och mitt favorit yrke är polis.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag vill bli polis.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Hjälpa folk för jag vill bli polis.
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att ifall motparten vinner ska man ändå ha kul.
Hur hittade du Unive? Jag bläddrade bland servers och så hittade jag unive rp också pröva jag servern och sen tyckte jag att servern var rolig
Vad är ditt namn i verkligheten? Sebastian
Vad är ditt discord namn? S3bb3#1284
Vad är ditt födelsedatum? 8 Oktober 2009
Berätta om din karaktär. Lugn, Snäll, och ibland arg om det är någon störig/dum. Min favorit mat är köttbullar och makroner och min favorit sport är basket. Min favorit film är No Way Home, och mitt favorit yrke är polis.
Varför ska just du bli Medlem på Unive? För jag vill bli polis.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Hjälpa folk för jag vill bli polis.
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att ifall motparten vinner ska man ändå ha kul.
Hur hittade du Unive? Jag bläddrade bland servers och så hittade jag unive rp också pröva jag servern och sen tyckte jag att servern var rolig