Accepterad S1monnx. | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wvre

Icke Medlem
Meddelanden
1,070
Reaction score
28
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198274520852/

Ditt Hex-ID: 110000112bb2714

Vad är din discord tagg? S1monnx.#0001

Vem var det som bannade dig? Jeppe

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: IIIIII.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jeppe valde att banna mig för att jag gjorde fel och bröt mot reglerna, Som ni redan ser på bannan så tog jag spawnmenu efter ett skottlossning sedan revade jag mig själv och hamnade i en ny skottlossning. Jag gjorde fel i detta scenariot och borde inte ens ha tanken att reva eller ta spawnmenu.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och några andra var i sandy och hamnade i skottlossning med några andra, sedan så blev vi nerskjutna och efter 2-3 minuter så var de borta jag hörde inget och såg inget så jag tog spawnmenu sedan revade jag efter de så tog jag gäng bilen och åkte ifrån huset och några andra följde efter mig så hamna jag i en ny skottlossning sedan blev jag bannad. Jag ska vara ärlig jag gjorde fel och fick rätt ban av Jeppe, i support ärandet så var de väldigt bra mest jeppe och sbstyle de förklarade till mig vad jag gjorde för fel och annat jag tog emot de och försökte inte hetsa emot eller liknade för de gör jag inte.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en korrekt ban av Jeppe 100% jag gjorde fel och bröt mot reglerna och jag tar emot att jag blev bannad för att de jag gjorde förstår jag och Jeppe banna mig korrekt och efter bannen så förklarande han bra varför jag blev bannad och liknande så att jag inte bara blev helt förvirrad. Men han förklarade till mig varför och jag tog emot de och försökte inte hetsa eller linanade.

Denna bannen av Jeppe var korrekt jag gjorde fel och vill verkligen komma tillbaka till unive och försöka vissa mig att jag kan rpa. Har inte varit blackad många gånger bara 2 med denna kanske folk tycker de är mycket men som 2021 spelare tycker jag inte de är men jag tycker att jag borde fatta bättre och att jag vet bättre än detta. Den dagen var jag helt dum tänkte inte efter vad jag gjorde och bara sket i de och jag kan lova er att detta kommer inte hända igen lovar er!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har varit bannad förut

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat göra mycket annorlunda väldigt mycket, som tex väntat tills nån hämtar upp mig eller nått ist för att jag tog spawnmenu och ressade jag gjorde fel och ber om ursäkt och vet att jag bröt mot reglerna och vet varför jag blev bannad jag gjorde då fel och Jeppe bannade mig rätt.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja har lärt mig massa av detta ban och tänker verkligen inte göra om detta verkligen inte. Helt ärligt så har jag lärt mig mycket av denna bannen jag har varit bannad förut och vet att jag ångrade lite hit och dit men kan inte heller vara den bästa på rpa, jag har kanske rpat länge på servern och borde veta hur man rpar på top men de försöker jag göra. varje dag när jag spelar på unive så försöker jag ha bra rp. Men ibland så blir de inte så och därför har jag lärt mig mycket av denna bannen. Några staffs tycker kanske jag är problem för servern eller om philip gör de men verkligen ser jag mig inte som ett problem helt ärligt jag vill lära mig att rpa bra, har börjat göra de men ibland så hamnar jag i situationer där de blir skottande bara jag har försökt inte vara i många skottlossningar och bara social rp och ha roligt när jag rpar.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Japp

Vill verkligen bli unbannad lovar er att detta inte kommer hända igen lovar er

Detta blir sista chans, hoppas du tar vara på denna chansen det kommer ej komma fler!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka