Nekad 1.Bonbaclat | Ban Överklagan [toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.Bonbaclat

Icke Medlem
Meddelanden
102
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199552054142/

Ditt Hex-ID: 11000015ee0c37e

Vad är din discord tagg? gamergirl888

Vem var det som bannade dig? mekkaafvv

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-02-17 151058.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? eftersom jag tog spawnmenu och spawnade ett annat ställe och hade handfängsel på mig så kunde knappt göra nått. skrev 2 helps om att få tp tillbaka då jag råkade spawna ett annat ställe ingen svarade utan markerade bara och då dröjde tiden och däremot leddee till att poliserna hoppa support på mig för clogg och då fick jag ban.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det började med att jag hade snutjag, jag kör och min bil går sönder då han i min bil skriver /me drar styret åt höger o vänstewr medans jag kör 200-300 + lite konstigt att han inte får skit men bryr mig inte. Därefter gick min bil sönder jag buggades på bilen när jag hade handfängsel så tog spawnmenu snabbt råkade då spawna sandy för jae van o spawna där. så sen kunde jag inte spawna tillbaka så skrev 2 helps men ingen svarade utan bara markera grön ni kan själv se logsen att jag skrev 2 helps direkt efter jag tog spawnmeni om o få tp tillbaka då jag r¨kade spawna ett annat ställe.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. asså de jag gjorde attt spawna sandt är fel men det var ett misstag fast har lärt mig nu gör man misstag på servern så får du endå skit så. Antar de va rätt ban, jag berättade dessutom exakt de jag skrev i support fast han sa jag fortfarande tog spawnmenu och spawnade ej senaste. så då är det en rätt ban antar jag.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. tagit lärdom från varenda ban. Ibland e det bara att man vet man gör fel men kanske blir stressad under stunden och då sker regelbrott men annars kan jag alla reglerna på servern,
har oxå tagit lärdom från denna bannen.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte gjort misstaget att spawna sandy som ej var mening. eller bara låta bli och vara buggad i bilen

Har du lärt dig någonting efter din ban? har tagit lärdom och detta kommer inte ske igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka