Nekad Södern | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Södern

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198379047823/

Ditt Hex-ID: 110000118f61b8f

Vad är din discord tagg? D1ner0. Och Södern jag körde på södern kontot innan men nu kör jag på Dinero.

Vem var det som bannade dig? Heterjagelnour

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-01-04 125924.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gick in i Old Riders gäng klubb och började skjuta mot dem och sen så blev jag dödad och då clogga jag. Efter jag hade cloggat så kom jag tillbaka in igen vid liv och hittade då en helikopter och flög tillbaka till Old riders. När jag väl hade landat inne hos Old riders så hoppade jag ut helikoptern och började TH döda alla som stog ute på gården eller utanför klubben jag kan ha dödat runt 7-8 pers och det var riktigt dumt. Anledningen till varför jag gjorde detta var för att jag hade tröttnat på FiveM och på Unive. Men nu ångrar jag allt jag gjort och vill nu komma tilbaka till Unive. Men det var väldigt dumt att ta ut det på Old riders med som faktiskt håller en väldigt bra rp nivå på unive eller det e vad jag tycker i alla fall.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo, jag tog mig till oldriders klubben där nere vid mekonomen och först så tänkte jag att ja skulle stå på en bil och skjuta in mot oldriders men det gjorde jag inte. Utan jag valde att ställa min bil längre bort sen springa till oldriders och hetsa. Det va de jag gjorde och lyckades att komma in sen började jag att skjuta efter tag av hetsande mellan mig och oldriders. Jag dödade 2 pers tror jag och sen när jag dog så cloggade jag. Men eftersom att jag quita så fort när jag dog så kom jag tillbaks in levande men jag var icke krim och hade inga roller i alla dc längre alltså hade jag fått indragna roller. Men då hittade jag en helikopter och jag ska lägga till att jag spawnade på piren med men jag kommer inte riktigt ihåg vart jag hittade helikoptern. Men efter jag hittade helikoptern så tog jag den och flög tillbaka till oldriders klubben vid mekonomen och började att TH döda alla då jag inte kunde skjuta för jag hade blivit av med min medlems roll. Jag hade typ dödat 7-8 personer genom TH men medans allt hände så var det en servervakt som revvade sig själv och sv bannade mig 1 timme. Sen så förlängde heterjagelnour bannen till en pban för clog fast jag gjorde mycket mer än en clog jag stormade gäng hus helt själv, krim utan krim och clog. Så det jag gjorde var väldigt grovt men jag som sagt gjorde det för att jag trötnade på FiveM och Unive men nu har jag ångrat mig och vill komma tillbaka. Och det var väldigt dumt som jag sa att döda just oldriders också av alla gäng på servern så valde jag just oldrider vilket var dum då de gör bra för rp på unive eller det e vad jag tycker iaf. Men ja som jag ska väldigt dumt gjort av mig. Om jag någon gång trötnar på Unive eller på FiveM någon gång i framtiden så kommer jag inte göra om det här igen det är bara dumt sen om jag vill komma tillbaks i framtiden...

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var 100% jag som gjorde felet i denna situation och jag ångrar det väldigt mycket.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har alltid tagit lärdom av mina bans och lärt mig av mina bans så jag tänker alltid innan jag gör något. Till exempel en gång så blev jag bannad för jag hade mask på sjukhuset på unive och nu varje gång jag går in på sjukan så ser jag alltid till att masken är av alltid.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, jag skulle istället sagt upp mina roller eller antigen kanske överför dem till ngn kompis eller något liknande istället för att börja döda de oskyldiga oldriders medlemmarna i oldriders klubben som vet hur man rpar och gör det bra för rpn på unive och faktiskt har social rp.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja 100% jag kommer aldrig göra om detta.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja alltid!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka