Accepterad Södern | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Södern

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198379047823/

Ditt Hex-ID: 110000118f61b8f

Vad är din discord tagg? D1ner0. Och Södern jag körde på södern kontot innan men nu kör jag på Dinero.

Vem var det som bannade dig? Heterjagelnour

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: 123.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag gick in i oldriders gäng klubb och började skjuta och sen clogga. Efter jag hade cloggat kom jag tillbaka in igen och fortsatte min ''terror'' på oldriders jag hittade en helikopter i närheten av där jag spawnade vilket var piren där spawnade jag. Och jag spawnade levande med det var för att jag logga så fort så jag kom in levande igen. Men då som sagt hade jag hittat en helikopter och körde då tillbaks till oldriders klubb huset som ligger vid mekonomen. Så jag körde då in på gården och först försökte jag vdma dem med helikoptern och försöka träffa dem med propellern också. Men jag misslyckades med det så då hoppade jag ut och började skotta mot dem först men jag märkte då att jag hade indragna roller så jag kunde inte döda dem. Men då kom jag på att jag kunde ta folk i th och döda dem så det var de jag gjorde jag tog alla i th dem som jag kunde få tag på. Jag dödade då runt 7-8 personer men det var en servervakt som revivade sig själv och sen svbanna mig och bannen blev sen förlängd till en pban. Jag har gjort 3 banöverklagan nu men alla har blivit nekade jag har också varit bannad i runt en månad jag hoppas ni fattar att jag vill verkligen komma tillbaka och att ni förstår att jag inte är någon som gör så här egentligen. Anledningen till varför jag gjorde detta var för att jag planerade att sluta på unive och fivem å fokusera mer på riktiga livet och skolan men sen såg jag en lucka i livet att spela fivem ändå så nu har jag ångrat allt och vill komma tillbaka...

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag tog en bil någon stans på gatan i närheten där jag va som jag hittade körde ned till oldriders och först tänkte jag att ställa mig på bilen och skotta men staketet var för högt så jag valde att börja hetsa. Så det va de jag gjorde och lyckades att komma in sen inne på klubbgården där vid klubb huset vid mekonomen och sen efter ett tag av hetsande så började jag att skjuta på oldriders. Jag dödade 2 pers tror jag och sen när jag dog så cloggade jag direkt. Men eftersom att jag då loggade som jag sa så fort när jag dog så kom jag tillbaks in levande. Men efter jag kom in så hittade jag en helikopter och jag spawnade på piren så jag hittade den där i närheten. Men efter jag hittade helikoptern så tog jag den och flög tillbaka till oldriders klubben igen men märkte då för att jag inte kunde skjuta dem att jag hade fått indragna roller. Men då kom jag på att jag kunde th döda dem så jag började då att TH döda alla. Jag dödade runt 7-8 personer genom TH men medans allt detta hände så i scenariot så revivade en servervakt sig själv och sv bannade mig. Sen så förlängdes bannen till en pban. Men varför jag gjorde detta var för som jag sagt att jag hade tröttnat på FiveM och Unive och ville då fokusera mer på riktiga livet och på skolan men sen så såg jag en lucka i i livet att börja spela igen så nu vill jag komma tilbaka till fivem och unive och det var väldigt dum. Om jag någon gång i framtiden tröttnat på Unive eller på fivem så kommer jag bara säga upp mina roller eller överföra dem till någon som faktiskt kan göra nytta av dem och för rpn och inte det jag gjorde.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var 100% jag som gjorde fel som jag sagt innan detta jag gjort är väldigt dumt och jag ångrar det super mycket.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har blivit bannad tidigare som jag har sagt innan jag gick in med mask på sjukhuset och glömde bort att jag hade den på så då blev jag bannad i 3dar av en staff. Och sen dess tänker jag alltid efter innan jag går in på sjukan om mask ingår i någon av mina outfits.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle istället antigen överfört mina roller till någon som skulle kunna gjort nytta av mina roller på unive eller sagt upp dem istället för att göra det jag gjorde.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag hundra procent. Och jag har gjort 3 banöverklagan nu och alla har blivit som sagt nekade men jag hoppas det visar sig hur mycket jag vill komma tillbaks till unive och rpa här igen. Och jag har dels varit bannad i över en månad nu tror jag det är...

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja alltid!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka