Nekad Södern | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Södern

Icke Medlem
Meddelanden
35
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198379047823/

Ditt Hex-ID: 110000118f61b8f

Vad är din discord tagg? D1ner0. Och Södern jag körde på södern kontot innan men nu kör jag på Dinero.

Vem var det som bannade dig? Heterjagelnour

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: 123.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag valde att skjuta oldriders och gå in i deras mc klubb och sen efter så dog jag och clogga sen kom jag in igen och började th döda alla för jag hade fått indragna roller. Sen vart jag sv bannad och senare var bannen förlängd till en ban av clog. Jag dödade runt 7-8 personer och det var väldigt dumt och jag skulle aldrig gjort det från första början. Anledningen till varför jag ens gjorde detta var för att jag planerade att sluta på FiveM och Unive och fokusera mer på skolan och på mitt riktiga liv. Ni kanske tror att jag är en såndan grabb som håller på med det här och är en problemspelare för unive och rpn. Detta är jag verkligen inte anledningen till varför jag gjorde det var som jag sa att jag ville fokusera mer på riktiga livet. Men nu såg jag att ja hade tid över i livet och kunde fortsätta på unive så nu är jag sugen på att komma tillbaka. och jag ber om ursäkt för de jag gjort och ber om ursäkt till det jag gjorde mot old riders de förtjänade inte de jag gjorde...

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände innan jag blev bannad var att jag började med att ta en bil på gatan någon stans och sen dra till oldriders först så tänkte jag stå på bilen och skjuta in mot dem men jag nådde inte så jag tänkte att jag skulle börja hetsa och sen börja skjuta. Så det var det jag gjorde jag gick och började hetsa mot alla sen så tog jag upp min glock 19 och dödade 1-2 personer. Sen efter det så dog jag och cloggade där efter som sagt detta är väldigt dumt och jag ångrar allt jag gjort. Sen efter jag cloggade så hade jag quita så fort att när jag försökte komma in igen och spawna så spawnade jag levande då så såg jag en helikopter i närheten där jag spawnade och tog den sen så drog jag till oldriders klubben igen med helikoptern. Sen när jag hade landat med helikoptern så hoppade jagut från helin och gick ut och började TH döda runt 7-8 personer när jag hålde på att döda alla där så var det en SV som revvade sig själv och sv bannade mig och senare så vart bannen förlängd till perma ban. Som sagt detta var väldigt dumt och jag skulle aldrig avslutat det såhär. Jag är ingen person som håller på såhär inne på unive...

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var jag som gjorde felet denna gång det var väldigt dumt att göra detta om jag någon gång i framtiden tänker avsluta min karriär på FiveM så skulle jag inte göra om detta...

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, jag har alltid tagit lärdom av mina bans. En gång så blev jag bannad för jag hade mask inne på sjukhuset vilket var sunförnuft nu varje gång så tänker jag efter så jag inte går in med mas på sjukhuset.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag skulle inte gjort allt det mot oldriders jag skulle bara antigen sagt upp mina roller eller överföra rollerna till någon annan och avsluta på det sättet.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja 100% jag kommer aldrig göra om det här.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja 100%

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka