Nekad Säkert | Chef-jobb ansökan [Abdi]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Säkert

Icke Medlem
Meddelanden
188
Reaction score
74
Användarnamn: Säkert

Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Marjalisa hästberg motor och ab chef

Vad heter du IRL? Sven

Hur gammal är du? 13

Hur många timmar har du på Fivem? 509

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag tycker att det är roligt och kommer ta det seriöst, jag vill även bli chef för att kunna framföra en bra och rolig rp hos bilfirman med roliga scenarion

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Inget i just yrket men i försäljning har jag

Berskiv din karaktär? Jag heter sven och är 9 år hehe. Jag är ganska smart och kan begrepp som beräkningar och fysiskt osv. Jag har på mig kostym och är lite halvt ledsen hela tiden. Jag rpar att marja-lisa är min farmor och att jag efter hennes intressen också blivit intresserad i saab och i att sälja bilar, jag framför ett gott och roligt rp

Hur ofta kommer du vara inne? Som man brukar säga - så ofta jag kan. Nu börjar ju sommarlovet närma sig sitt slut vilket är riktigt skit men kommer då ungefär kunna peka ut när jag kan spela. Jag kan nog spela efter skolan (har inte fått schema) men tror det är 15-16 någon stans där tills cirka kvällen ifall jag inte har något annat planerat

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? jaja detta gör jag ju för att dels vara en seriös chef men också för att ha kul. Alltså jag fortsätter spela som vanligt och söker sommarjobb hos bilfirman ;)

Spelar du för tillfället på någon annan server än Multistaden? Nej, ser inte att någon annan server når upp till detta fantastiska community

Har du läst våra Regler? Yes box

Senast ändrad:
tycker du får ta detta på en annan karaktär isåfall, för det skulle vara kostigt om en 9åring var chef o stod o sålde bilar, annars Bra ansökan Lycka till
Ja vet haha men tyckte att det hade varit roligt ifall en 9 åring som dessutom är marja-lisas barn barn var chef

Nekad, pga chef finns redan och inaktiv ansökan.
Låser och arkiverar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka