Antagen Skyline1 | Chef-jobb ansökan [Securitas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Skyline1

Medlem
Meddelanden
218
Reaction score
7
Vilken chefs-position ansöker du till? Securitas

Vad heter du i verkligheten? Hagop

Vad är ditt användarnamn på discord? 1skyline.1

Ange ditt födelsedatum: 29 Juli 2009

När fick du medlemskap på Unive? Några år sedan

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Arbetar just nu inom polismyndigheten där jag är ledning. Har också sedan tidigare varit biträdande chef hos Securitas. Har också arbetat som chef på mekonomen, trygg-hansa, Marja-Lisas, falck, GSP och båtbolaget. Har också arbetat på alla jobb ungefär då jag ändå kört unive i drygt fem år.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Vill utveckla jobbet och med det menar jag större. Kommer att anställa en del personer som är rätt för jobbet. Kommer skapa samarbeten med olika jobb där vi i utbyte mot att vakta får någon rabatt när vi exempelvis lagar våra fordon hos mekonomen eller någon rabatt vid bilköp hos en bilhandlare. Detta utvecklar den sociala rpn och gör det mycket roligare att jobba både hos oss men också för de andra. Att också göra personal fester lite då och då för att stärka gemenskapen melllan anställda är något jag lägger stor vikt på. Kommer också att tala med de som redan arbetar där om vad de känner behövs så att vi utvecklar jobbet tillsammans. Samtidigt som allt detta sker kommer jag ha ett bra samarbete med jobb ansvariga eftersom det är de som kan få förändringarna att bli verklighet.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Aktiv varje dag minst fem timmar

Har du läst våra grundregler? Ja

Vidare till intervju!

Du har 48h på dig att ta din intervju innan den blir automatiskt nekad.

Grattis!

Du har valts ut som chef till [Securitas].

Hoppas att du kommer trivas!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka