Antagen rymmefr | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

rymmefr

Medlem
Meddelanden
95
Reaction score
7
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad heter du på discord? Rymmefr

Ange ditt födelsedatum 4 December 2008

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? jag vill bidra till att hjälpa folk har en bättre upplevelse på unine, kunna ta intervjuer samt att jag vill ta ett litet större steg inom unive, jag själv ansöker detta då jag är seriös, kan ta ansvar och att jag är trevlig som person själv då. jag vill som sagt ta ett större steg inom unive och inte bara bidra med bra rp utan att jag vill hjälpa andra kunna hålla unive till en hög rp nivå och hjälpa till om de inte fattar vissa saker :)

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? jag är som sagt trevlig, snälll och tar emot folk som de är är också väldigt stresstålig då jag har varit med om mycket inom jobbet marja lisas ig och vet vad jag ska göra när de kommer till stress. jag dömmer ingen för hur de är och har respekt för alla. jag vill kunna bidra till att folk inom vissa delar ska hålla en högre rp nivå.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? man ska vara trevlig och snäll, ta emot de som de är och inte ignorera de. man ska hålla god ton även om man är trött, man ska behandla de andra som du vill bli behandlad och ska kunna ta emot om de är irriterad över att de kanske suttit i väntrum lite väl länge.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Att vara medlem på unive innebär att man ska ha testat på de och vilja ta ett extra steg. de ska vara grundat erfaren inom rp och ska kunna hålla en bra ton mot andra samt att de ska inte göra så nån annan inte trivs på unive och att alla andra ickemedlem eller medlem ska känna sig varmt välkommen.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? att de ska ha respekt för våra regler, de ska respektera andra samt att de som person ska vara engagerade och ska hålla en bra rp nivå och inte lalla runt som de vore någon lekplats. de ska vara öppna för tips o råd för hur de ska kunna nå en ännu högre rp nivå och inte ge kritik över de tips och råd de blir tilldelade.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? jag ska göra så de känner sig välkommna, kunna snabbt ge de lite tips och råd smått ibland, verkligen vara säker på att de följer reglerna och jag ska se till så att alla ska känna sig trygga på unive

Hur ser din aktivitetet ut? jag är väldigt aktivt skulle jag på stå. jag går i skolan men jag finner ändå alltid tid. dock har jag träning måndag torsdag samt match på onsdagar men jag kan nog klämma in några intervjuer efter de beroende på hur snabbt jag kommer hem. blir runt 1-2,5 timmar på tränings dagar och upp mot 5 timmar på de andra dagarna.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? jag ser fram emot att möjligtvis hjälpa till staffteamet till ett bättre unive :)

++rep han är skit skön har varit medlem på unive ett bra tag är jätte bra på att RPA men är också jätte trevlig mot alla förkännar verkligen MA

Shortlist

Antagen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka