Accepterad Rustyyy | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rustyyy

Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199131795172/

Ditt Hex-ID: 110000145d41ee4

Vad är din discord tagg? rus7yyy

Vem var det som bannade dig? watchsixpack och E27

Bild på banmeddelande: IMG_0664.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffsen valde banna mig då jag inte använda mig utav den bästa sociala rpn jag har lärt mig efter misstag och ska förbättra det jag gjorde fel och hoppade ut och riktade nästan direkt istället för att prata mer kanske hamna i en biljakt osv men jag ska förbättra mig och har insett att det var fel av mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag åkte upp till en MS-13 bil och säger whats good sedan säger jag vilka är det och de säger ms13 och jag vet sedan innan att vi har krig med ms13 så jag valde att hoppa ut och rikta och sedan så åker dem iväg och jag väljer skjuta istället för att åka efter och starta en biljakt eller något liknande vilket jag egentligen borde gjort istället för att skjuta.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var inte en felaktig van då jag gjorde fel och valde att hoppa ut nästan direkt när jag åkte till dem och sedan skjuts. Jag hade kunnat gjort bättre av mig om jag t.ex. hade pratat en stund med dem eller börjat jaga dem efter jag riktade. Jag vet att de jag gjorde fel och kommer inte gömma det men alla gör misstag och de flesta lär sig efter misstagen vilket jag har gjort.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Tog en paus från att spela i över 1 år så har glömt bort om jag har tidigare bans.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag kunde ha gjort annorlunda hade kunnat vara att jag t.ex. kan stå kvar efter de säger att de va ms13 och sedan säga typ vad gör ni på mina områden eller något eller startat en biljakt efter jag riktade på dem istället för att skjuta då hade de blivit roligare för båda partnerna. Det jag skulle kunna gjort annorlunda mest är att försöka dröja ut scenariot innan jag hoppade ut.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig att jag ska förlänga scenarion och prata mer och skapa mera socialare scenarion men jag har verkligen insett mitt fel och ska förbättra mig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Efter noggrann granskning så har jag valt att godkänna dig! Du kommer få en andra chans ta vara på den.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka