Nekad Rustyyy | Ban Överklagan [Watchsixpack]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rustyyy

Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199131795172/

Ditt Hex-ID: 110000145d41ee4

Vad är din discord tagg? rus7yyy

Vem var det som bannade dig? watchsixpack och E27

Bild på banmeddelande: ban 5 dgr.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staffsen valde att banna mig då jag hade brist på social rp. Hoppade ut och riktade sedan åkte bilen och jag sköt vilket var fel eftersom att jag hade kunnat prata lite mer innan jag hoppade ut på dem.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag åkte upp till en MS-13 bil och säger whats good sedan säger jag vilka är det och de säger ms13 och jag vet sedan innan att vi har krig med ms13 så jag valde att hoppa ut och rikta och sedan så åker dem iväg och jag väljer skjuta.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var inte en felaktig ban då jag hade kunnat prata mer och använt mig mer av en socialare rp.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag minns inte om jag har några tidigare bans då jag nyligen började på unive igen efter jag slutade köra fivem i ca 1 år.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat gjort annorlunda hade varit att jag hade kunnat försökt prata längre med bilen och dem i den och förlängt själva scenariot innan jag valde att hoppa ut.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig att försöka prata mer med folk, och ha en mer socialare rp nivå.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka