Accepterad ruski5283 | Ansökan till Staff [Antagen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

ruski5283

Medlem
Meddelanden
66
Reaction score
2
Vad är ditt namn i verkligheten? Jack

Ditt discordnamn: ruski5283

Ange ditt födelsedatum 17 April 2006

Varför ska just du bli staff? Jag anser att just jag ska bli staff då jag stor starkt för att servern ska hålla sitt bra ryckte. Jag var tidigare staff och gjorde bra beslut men blev av med rollen då jag va för inaktiv då det skedde en del i livet men nu när jag har massor av tid så känner jag och jag vet att jag som staff på unive kommer vara den perfekta matchen. Jag är glad och ambitiös och älskar att samarbeta med andra staggs på servern för att få fram det bästa av det hela. Jag kan också ta skit och triggas inte enkelt av folk. Som sagt så älskar jag att hjälpa till på servern och kämpa för att fortsätta hålla kvar det bra ryktet servern har.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att det mesta funkar perfekt förutom den kriminella delen. Just nu så är jag Krim i unive men har tröttnat på det då det sker för mycket regelbrott och en tråkig rp där det blir som en 100k or die server vilket jag inte tänker stå för. Jag vill hjälpa till med det och göra så att alla spelare som är Krim på unive och alla andra har en så bra upplevelse som möjligt när dem spelar unive.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Som jag nämnde inan så älskar jag att samarbeta med andra staffs på servern och gillar att komma fram till ett beslut med andra så allas vinklar och åsikter kommer fram. Jag är inte egoistisk så att komma överens är inget problem för mig. Jag är inte en sån som ger dem grovaste straffen direkt då jag vill ha kvar spelare på servern utan om det är någon lägre grad av regelbrott så kan man antingen ta ett ig samtal med dem eller ge dem några timmars eller nån dags van så dem förstår att dem inte ska göra så. Självklart ska man ge det straffet som dem förtjänar men jag tror inte på att maximalt straff på allt kommer hjälpa.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? En av dem viktigaste sakerna som staff är att bygga ett förtroende och en förebild för alla spelare på unive som staff då det är vi som ska se till att dem har det bra på servern. Det är också viktigt att bete sig bra och inte va uppkäftig och använda lasso opassande ord mot folk bara för att man tappar det. Man ska också lyssna från både håll för att verkligen så grön allas vinklar och håll så det inte sker någon felaktig ban.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag kommer att grovt minska min aktivitet i rpn och grovt öka min aktivitet som staff då det är det jag vill göra, eftersom jag nu kommer ha mycket tid på min fritid som jag kan lägga på unive så kommer jag självklart att göra det och på staff arbeten. Jag kommer va inne flertal timmar varje dag för att maximera tiden som staff.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat sedan 17 november 2022

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja det har jag bara att jag då inte hade särskilt mycket tid till det men nu när jag har tid för staffarbeten så komme jag kötta på.

Vilket ansvarsområde söker du att jobba i? RP

Vilka andra områden kan du också tänka dig jobba inom? RP, Kriminell

Accepterar du att du inte kommer kunna RP:a som vanligt under din Helpertid? Ja

Tillbaka