Nekad runeeeee | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

runeeeee

Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Ban-referens
fivem-turbo-312 — FiveM, Utgår 2026-03-04
Anledning: kör ofroad men en icke ofroad bil och rpar inte på skador
Visa på portalen →

Berätta vad som hände jag körde på ett bil med en bil som jag anser är ett gränsfall när det kommer till offroad då jag dagligen ser liknande bilar som åker på berg vilket normaliserat de samt att jag hade blivit riktad på precis innan och jagade efter de, när det kommer till att inte rpa på skador så tycker jag att den är lite överdriven då hoppet inte är högre än nån meter i min mening. Vill även tilläga att det var skogen jag körde i och inte ett regelrätt "berg" som de anser

Tar du ansvar för det du blev bannad för? jag anser att det är ett gränsfall somsagt då jag väldigt ofta ser liknande bilar köra på berg och liknande men om de anser att den inte får köras så tar jag ansvar för det men det var forfarande i skogen i min mening

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? att kolla vilka regler som gäller exakt för vilka fordon som får köras i skog eller på berg, jag är grön spelare så jag gör inte fel ofta men nu råkade det bli så den här gången utan min vetskap eftersom som jag beskrivit att det är lite oklart vilka bilar som staffs klassar som offroad eller inte

Varför ska vi ge dig en till chans? eftersom jag är grön spelare så gör jag inte mycket som är fel medvetet men man kan absolut råka göra saker ibland som man inte får men eftersom jag är grön så bedriver jag bra rp somsagt

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka