Accepterad runeeeee | Ban Överklagan [toris]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

runeeeee

Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198800685884/

Ditt Hex-ID: steam:11000013217cb3c

Vad är din discord tagg? noah_7_

Vem var det som bannade dig? exritez

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2026-02-20 183612.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? efttersom jag pratade ooc ingame

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. vi hade en konversation med ungefär 10 människor och sen så råkade jag säga att ja skulle bli bannad vilket var dumt men råkade det somsagt

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. det var en rätt ban på papper men eftersom jag råkade säga det så tycker jag att jag ska bli unbannad eftersom jag är grön och det visar att jag inte kommer göra om det, dock så hade vi en kidnappad som hade pratat mycket ooc och han fick inget för det så antar att jag råkade säga det vilket var dumt

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. har inte blivit bannad på jättelänge så vet inte vilken senaste var

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte sagt att jag skulle bli bannad men hade blvit influerad av kidnappade killen som pratade mycket ooc men jag råkade somsagt säga de men det var dumt och ska inte hända igen

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att tänka efter mer på vad jag säger ingame men brukar göra det eftersom jag somsagt är grön spelare

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka