Accepterad RuggisKramBjörnen | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
11
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199150943957/

Ditt Hex-ID: steam:110000146f84ed5

Vad är din discord tagg? annaruggugglan

Vem var det som bannade dig? bubblegum

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-10-18 171246.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag inte va försiktig nog med vart jag tar upp vapnet

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. aimo park är inne o lallar något extremt inne på sc styling

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag anser att det är en felaktig ban då aimo park endast e där o lallar kan inte ens prata utan sitter tyst o bara förstör. försökte hålla vapnet utanför sc men blev svårt. "saga" på aimo park använder sig inte av fear rp och tar tills sig powergaming skulle väll jag säga. försökt samtala med aimo park ett flertal gånger om att inte köra in på sc då det tar plats bland alla bilar som ska ha hjälp men gång på gång kör dom in o förstör o bötfäller bilar som står parkerade inne på sc styling i väntan på sin tur samma sak när mitt fordon gått sönder bland annat hojar som magiskt går sönder när du kör dom. jag använder en /me kniv mot midja på saga men ändå ingen fear rp hoppar ut ur bilen som jag ber henne göra men drar upp ett basebollträ det första hon gör o slår o då drar jag fram mitt vapen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. fylle kvällar med mycket skratt och lite väl mycket lall där vi har vänt med bilen men den bannen blev hävd lika fort

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? kontaktat er direkt istället för att ta till våld

Har du lärt dig någonting efter din ban? japp att kontakta er i första hand o ta 3 djupa andetag

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka