Reeas
Medlem
- Meddelanden
- 24
- Reaction score
- 0
Ban-referens
fivem-däcket-frqu — FiveM, Utgår 2026-04-11
Anledning: Cloggar aktivit i scenario vid kindappning
Bannad av: Alec
Visa på portalen →
Berätta vad som hände Det är så här att ett företag som heter aimo park har trakaserat aimo park och det är chefen på inquisitor som har orsakat denna konflikten mellan inquisitor och aimo park. Det började med att jag hörde att aimo park hade varit här för nån vecka sen och då så sa jag dra grabbar och sen började vi slåss lite. Från den dagen så har de kommit till oss varenda dag och förstört när vi jobbar dom har även kommit in i inquisitor lokalen och slagits med ficklampor dom har även kommit in i våran lokal och kidnappat en person jag skulle rapportera detta men fick de ej på klipp. Vi åkte till aimo park jag och några kollegor för att lösa konflikten och de va inte villiga till att sammarbeta så vi åkte tillbaka och nu på senaste dar har det varit ganska lungt mellan oss men sen igår så kom de in i lokalen när jag försökte sälja bilar men jag lyckades smita. Idag har jag jobbat på inquisitor hela dagen och haft de kul och sen nu på kvällen så kommer de in och säger att de vill köpa en bil men sedan tar de upp mig på ryggen och kör iväg och de tyckte jag inte var okej så jag combat-loggade. Jag har lärt mig av bannen jag förstår att jag har gjort fel och skulle rapporterat när de gör regelbrott och inte c-logga.
Tar du ansvar för det du blev bannad för? Bannen var inte felaktig de va helt och hållet jag som gjorde fel jag tar ansvar för det och jag har lärt mig och tänkt efter och vill gärna kunna sprida bra rp och om jag inte blir unbannad kommer jag vänta ut den och spela direkt när jag blir unbannad ändå
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Det jag skulle ha gjort är att ta videobevis på de dom har gjort istället för att göra regelbrott tillbaka på så sätt hade jag gjort rätt för mig och dom skulle fått lära sig vad dom hade gjort fel.
Varför ska vi ge dig en till chans? För att jag har lärt mig av bannen och riktigt tänkt till
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja