Accepterad RuggisKramBjörnen | Ban Överklagan (darree3)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
11
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199150943957/

Ditt Hex-ID: steam:110000146f84ed5

Vad är din discord tagg? annaruggugglan

Vem var det som bannade dig? darree3

Bild på banmeddelande: image_2025-12-02_232434256.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag inte närvarade till support

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. killen va utanför oss o hade bett om att få bli medlem i våran mc klubb jag nekade honom o bad han lämna området men han lyssnade inte. han började springa efter vår bil o drog basebollträ o jag har två passagerare som blivit trakadsserad tidigare så körde fram drog ut vapnet o sköt han i benet o efter en stund körde jag han till sjukhuset. problemet till varför jag inte kunde närvara i support va för att jag hade en polare över som inte mår bra alls har bilder på vad som hänt om det skulle krävas

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. skulle ändå säga att man kan lägga ett extra öga o kolla varför jag inte kunnat närvara o iallafall ge mig tid men scenariot anser inte jag är fel då han sprang efter bilen och drog basebollträ o jag endast sköt han i benet. sunt för nuft i dethär läger anser jag ändå att jag håller för jag ställde mig avskilt till vägen under bron o inte mitt på gatan

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. tidigare bans har var varit rdm som vi senare löste pga missförstånd vad jag minns men även suntförnuft.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? bara låtit det vara o skita i att starta ett större scenario utav det

Har du lärt dig någonting efter din ban? som sagt ja och nej. ja för att avvakta o kolla en extra gång nej då jag inte kunde närvara under support o berätta o visa min sida utav det

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes box

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka