Nekad rufsv2 | Medlem ansökning [Mattsson1]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

rufsv2

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Anton

Vad är ditt discord namn? rufsing6061

Vad är ditt födelsedatum? 25 Maj 2009

Berätta om din karaktär. Erik Anderson föddes i en mindre stad i Mellanvästern, där han tidigt blev fascinerad av bilar. Hans naturliga talang för att reparera saker ledde honom att bli mekaniker, där han fick erfarenhet av bilservice och reparation. Med sin mekaniska bakgrund blev han en skicklig bilförsäljare, med förmågan att imponera potentiella kunder med sin kunskap om bilar och bildelar.
Erik var en naturlig försäljare och byggde en framgångsrik karriär genom att sälja begagnade bilar till kunder av alla slag. Trots sin framgång glömde han aldrig sina rötter som mekaniker och utförde ofta periodiska bilverkstadsarbeten för vänner och familj i fritiden. Han köpte till och med klassiska bilar som hobby och restaurerade dem.
Eriks kärlek för bilar var en stor del av hans liv, från hans dagliga pendling till och från jobbet till hans medlemskap i en lokal bilförening. Han var alltid ivrig att prata om de senaste biltrenderna och nya modeller, och han älskade möjligheten att dela sin kärlek till bilar med alla som lyssnade.
Sammanfattningsvis var Erik Anderson en riktig bilfantast, som njöt av alla aspekter av sitt jobb som bilförsäljare. Han var alltid taggad och välvillig att erbjuda den bästa möjliga servicen till sina kunder, och tar alltid stolthet i att hjälpa dem hitta den perfekta bilen för deras behov.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer bidra mer rolig och seriös rp. Jag kommer delta i utvecklande scenarion som kommer vara roliga för både sidorna av scenariot.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det är när man spelar för att de/den andra som deltar i scenariot ska "vinna".

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? RDM är när man agerar våldsamt mot någon annat utan en vettig anledning/scenario bakom sin handlig.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja, jag har spelat fivem sedan 2021 och har faktiskt spelat på Unive vid flera olika tillfällen även när den hette Multistaden rp.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag skulle vilja se mig själv som en mogen och väl anpassad individ för seriös rp.

Nekad, Utveckla "Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario" & "Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem?" - Berätta och förklara flera regler.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka