Nekad Erik Gustavsson | Medlem ansökning [duden] [Emnez]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Erik Gustavsson

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Ville

Vad är ditt discord namn? Nyhamnsspöket

Vad är ditt födelsedatum? 23 April 2002

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Erik Gustavsson, 25 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, Trevlig, Omtänksam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: min karaktär heter Erik Gustavsson. Erik är 20 år. Han är född i Helsingborg och är kriminell. Har länge hållt på med kriminella handlingar. Erik är snabb, smidig, när det gäller att ta sig snabbt ut från olika situationer. Erik måste fly landet till staden Unive .Han var tvungen att fly pga han kritade hos en yrkes professionell maffia ledare. men Erik har svårt att bara dra iväg för att han råka göra så att en tjej blev gravid men den har tjejen här inte vilken tjej som helst hon har hjälpt mig när jag har varit på botten men sen så hände det något maffia ledare döda Erik tjej för att Erik hade skulder och var tvungen att dra till Unive när Erik var liten så börja hans pappa ta droger och hans mamma börja drick Erik har två syskon som han fick ta hand om det var som att Erik var pappa i huset han fick liksom göra allt i huset men när Erik var 16 så dog hans pappa och när Erik var 18 så dog hans mamma då kom socialen och tog han syskon då blev Erik kriminell och gick med ett gäng Erik var den snabba i gänget.,men då förlorade Erik sitt hus iHelsingborg. Alla sina kedjor och pistoler och klockor på sociala medier som han visade upp hade bara försvunnit. Då hände det något han träffade sitt livs kärlek som han gifte sig med. Han fick ett lagligt arbete, började kämpa ihop en ekonomi till ett hus till sig, sin tjej och barn. Efter detta bestämde sig Erik för att börja jobba igenm och leva livet.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Väldigt bra och seriös RP och spirda servern så att fler joina.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Med det menas att man ska låta de andra vinna och få en chans.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Meta gaming till exempel att man pratar i dc istället för att prata i spelet. Vdm. Fear-RP

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej tror jag har fått med allt det viktiga.

Vidare till muntlig intervju, du har 72h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Nekad.
Anledning:
Inte tagit intervju i tid

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka