Nekad ostlund | Medlem ansökning [E34]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

ostlund

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Erik Lindström

Vad är ditt discord namn? ostlund

Vad är ditt födelsedatum? 21 April 2003

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Alex Eriksson 20år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? vänlig, framåtdriven och uppmuntrande

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: växte upp i en förort där hans pappa var mekaniker på en bilverkstad. Från en tidig ålder lärde han sig om bilar genom att spendera tid i verkstaden och hjälpa till med reparationer. Han hade alltid en passion för att skruva på bilar och plocka isär motorer, vilket gjorde att han utvecklade en stor teknisk förståelse. I skolan var han inte teoretisk toppstudent men glänste när det kom till praktiska färdigheter. Efter gymnasiet utbildade han sig till bilmekaniker på en teknisk linje och började jobba på en bilfirma som verkstadstekniker. Hans bakgrund med att själv reparera bilar och hans naturliga intresse för problemlösning gjorde honom snabbt uppskattad på jobbet. Erik gillar att hjälpa kunder och ger alltid sina bästa rekommendationer om bilunderhåll. Hans mål är att en dag öppna sin egen verkstad eller arbeta med att bygga och tävla med anpassade bilar i motorsport. Han är passionerad, fokuserad och ser varje bil som ett konstverk som förtjänar noggrant omhändertagande. Hans dröm är att kombinera sitt intresse för bilar och racing i framtiden.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en bra och god rp som ger alla en chans att vara med och spela sin del i ett realiskt scenario som inte bryter mot någon av servers regler. Det handlar om att det ska vara så realisiskt som möjligt, så jag komemr göra allt jag kan för att få de så realisiskt som möjligtoch att alla ska få vara med, och jag kommer också kunna acceptera förlust och inte spela för att bara vinna.
Att man inte måste vinna i ett scenario hela tiden utan fokusera på att få det så realisktst som möjligt så alla har kul

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte måste vinna i ett scenario hela tiden utan fokusera på att få det så realisktst som möjligt så alla har kul

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? har inte brutit mot några regler

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Rdm är när du dödar någon utan ett bakom liggande scenario. Fear rp är när du inte värnar om ditt liv. Suntförnugt är en grund regel för rp

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan?
Trevlig och social då jag kan prata med andra lika bra som jag pratar med vänner

Hej @ostlund vänligen byt namn på antingen discord eller steam så att du har samma på båda.

Du har 24h på dig innan din ansökan automatiskt nekas.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Tillbaka