Nekad rs1elvisss | Whitelist ansökning [brillmuppen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

rs1elvisss

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://s.team/p/gdwt-vkmg/qfcdjgpd

Vad är ditt namn i verkligheten? admir

Vad är ditt discord namn? adde#1649

Vad är ditt födelsedatum? 6 Januari 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktär kommer vara en kille med en kriminell bakgrund vid namn Petong Perez. Jag är 25 år gammal och kommer ifrån Chile. Min karaktär har en väldigt tuff personlighet och låter inte någon trycka ner honom eller sätta han på plats. Han gillar vara dominant och är en alphahane. Vänner och familj är det viktigaste för honom och ifall någon någonsin skulle få för sig att göra något ont mot hans familj eller vänner så är han inte rädd för att hämnas. Petong Perez litar inte på folk eftersom att han tidigare har blivit sviken av sina brödrar (vänner). Han gillar att använda ordet (bror) vilket refererar till vän. Petong Perez flydde från sitt hemland därför har han en liten brytning i hans svenska och han lägger gärna till spanska svordomar när han pratar med folk. På fritiden gillar han att umgås med sina vänner bara cruisa runt med deras bilar. Han brukar också gymma på sin fritid eftersom att han vill ta hand om sin kropp och man vet aldrig när man blir påhoppad av ett gäng så det är därför han gymmar. Pengar är det enda intresset om man inte räknar med gym eftersom att pengar styr allt. Min karaktärs dröm är att bli multimiljonär och va ekonomisk oberoende och det är då han hade tänkt sluta med att jobba och leva sitt drömliv och kunna göra vad som helst. Vad som har fått han att hålla på med allt detta är hans pappa eftersom att när han var liten så höll hans pappa med knarkhandel eftersom att deras familj var väldigt fattig och det var den enda lösningen eftersom att annars hade de förlorat deras hus och inte haft råd till att sörja familjen. Min karaktär är också väldigt stark och har haft mycket erfarenheter från gatan b.la hur man skyddar sig själv och slår tillbaka.

Varför ska just du bli whitelistad? jag kommer att bidra med att göra servern så bra som möjligt om någon gör fel säger jag till dem eller någon som har högre roll än mig. jag kommer att bidra med att rpa mycket och inte göra saker man inte får göra

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? jag vill prova på er server för att några vänner har tipsat mig och sagt att ni har en bra server. vill lära känna mera vänner så jag har någon och spela med i eran server

Hur hittade du Multistaden? en kompis tipsade mig om eran server så jag tänkte varför inte gå in och prova er server och jag har kört nu i typ 1 timma och den känns skit nice ju

Vad har du för mål med ditt rollspel? att göra servern så bra som möjligt om någon gör fel säger jag till dem eller någon som har högre roll än mig. jag kommer att rpa mycket och inte göra saker man inte får göra. lyssna på vad personerna säger

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? nej ingen server just nu men har spelat tidigare i svenska och amerikanska servrar

nekad, utveckla lägg ner mer tid på Varför ska just du bli whitelistad? så tror jag nog du kommer in

Tillbaka