Nekad Lokelusen | Medlem ansökning [Scorzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lokelusen

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Loke

Vad är ditt discord namn? lokelusen

Vad är ditt födelsedatum? 16 April 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Min karaktär heter Liam Bergström. Han är 25 år gammal född 2001-02-05.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, Trevlig och cool

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Liam Bergström är en lugn och smart kille från Malmö som flyttade till Stockholm när han var 10 år. Han växte upp med en pappa som bilmek och en mamma som jobbade medhemtjänsten, så han har alltid haft respekt för folk som kämpar. Han blev lite mobbad i skolan och håller inte saker för sig själv, men han ställer alltid upp för andra. Hans mål är att starta en egen verkstad där han kan skruva bilar och hänga med vänner. Ett ställe där han kan kombinera sina intressen och bli rik.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag vill bidra med bra tankar och göra scenarion som är roliga för alla. För mig är det viktigaste att vi har kul tillsammans på servern. Om jag hamnar i ett scenario med polisen eller i en skottlossning så försöker jag göra mitt bästa för att det ska bli bra och roligt för alla som är med. Jag är noga med att följa reglerna och vill bara hjälpa till att göra servern till en rolig plats där man ska ha kul.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det betyder att man inte alltid måste vinna själv. Om jag tex. är i en polisinjakt så försöker jag inte bara köra ifrån dem direkt så de tappar bort mig på en gång. Jag kan istället köra så att det blir en spännande jakt, och ibland låta dem ta mig. Det gör att även de som spelar poliser får ett roligt scenario och blir glada, istället för att jag bara tänker på mig själv.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja, jag har gjort några misstag förut som rdm och att jag råkat prata ooc. Jag lärde mig att det inte är värt det, för det blir tråkigt för de andra spelarna som drabbas och det förstör RPn. Dessutom är det dåligt för mig själv eftersom jag kan förlora mina roller.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM (Random Deathmatch) , VDM (Vehicle Deathmatch), FearRP , Powergaming, metagaming, clogg och suntförnuft.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har aldrig blivit bannad från en rp server.

Vidare till muntlig intervju
Du har nu gått vidare till den muntliga intervjun.
Observera att du har 48 timmar på dig att genomföra intervjun, annars avslås din ansökan automatiskt.
Lycka till!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Nekad ansökan
Anledning: Ej tagit intervju i tid!

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång!
Med vänliga hälsningar,
Medlemskapsansvariga

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka