Accepterad Rrayce | Ban Överklagan [Douflas]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rraayce404

Medlem
Servervakt
Meddelanden
204
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199472438407/

Ditt Hex-ID: 11000015a21ec87

Vad är din discord tagg? Rraayce#5743

Vem var det som bannade dig? Douflas

Hur lång tid var din ban? 1 dag / 24 timmar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild_20230226_012335.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag sprang runt och lallade vid sjukan som var onödigt av mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag vårdades och sparang ut. Och så ville jag skämta och vara rolig och sa har du rymt från Borås djur park till en apa och så började han slå mig och en kriminal vådare. Anledningen till att jag sa de till han apan va för att han kallade mig jävla turk och de tycker jag räknas som rasistiskt. Men de var onödigt av mig att säga så till apan.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Fel, eftersom att det var han som började att slå mig och det ända jag gjorde var att säga har du rymt från Borås djur park och jag tycker inte de räknas riktigt som lall utan som ett skämt alla fattar ju de. Plus att han kallade på jävla turk så du borde jag väll kunna skämta till situationen och säga har du rumt från Borås djur park de är inte jätte grovt ändå.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag blev bannad en gång för jag hade mask på piren och man får inte ha de på allmänna platser och direkt efter bannan lärde jag mig av mitt misstag och har inte gjort om de. För jag är en person som tar till mig saker man gjort fel och lär sig av sina fel och tar lärdomar istället.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Aa, att inte skämta med apan.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Nej, efter som att jag skämtade ju bara med apan och de borde inte räknas som lall för alla skämtar ju på denna server.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja, 100 procent för jag fattar att ni har mycket att göra.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka