Accepterad Sp0ky_ | Beslut Överklagan [taxi3765]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Sp0ky_

Välkänd Medlem
Servervakt
Meddelanden
878
Reaction score
303
Ditt discord namn: Sp0ky

Ditt Hex-ID: 11000014566d001

Vad för typ av beslut gäller det? Krim Varning

Vem/vilka tog beslutet? Enligt taxi3765 var de 320 som tog slut beslutet

Varför tror du själv att beslutet togs? För att jag sa "Monkey in the cage"

Hur är beslutet felaktigt? Så vi kan ju börja med ifall nån kallar mig gorilla (Nästa samma som apa) är de då rasistiskt nej eftersom jag springer runt som en gorilla ellehur. Varför ska jag då åka på att jag säger monkey in the cage när han hoppar runt och klättrar runt som han vore en inte direkt normalt människa beteende att klättra runt så princip i taket det är direkt inte meningen att han skulle ta det på rasistiskt sätt eller att det skulle låta så. Liksom alla drar kopplingen att man springer som en gorilla o därför kan folk bli kallade gorilla eftersom man gör något som efterliknar en gorilla skulle då alla få åtgärder för de så åker hela servern då alla säger "din gorilla krigare" "Gorilla jävel" "Du springer som en gorilla" Varför ska detta va tillåtet men ifall man säger "Monkey in the cage" För att någon agerar som en jo de är fel. Men vi säger jag klättrar runt nu i ett träd o hänger från de som en apa kan lova er 80% kommer fråga vad fan jag håller på med o ställa fråga "Är du en apa eller vad håller du på med"

Finns t.ex en lek som heter "Apan i mitten" liksom bara för de är man inte rasist. Har t.ex en polare som har stora öron o folk sa han hade öron som liknar en apa är dom rasister för de. Vi säger nu vi kör den leken med han måste jag då säga "Nej du kan inte va med pga av dina öron o dom kommer tro jag e rasist"

Den leken kallas just för Apan i mitten eftersom man springer runt runt o runt för att försöka fånga de föremålet som man kör med, De är för man agerar som en apa det är inte direkt rasistiskt för det, därför drar folk kopplingen till just apan i mitten. Sen alla på servern kan nog intyga att nån gång har någon hållt på med en skåning för deras dialekt dom är inte direkt rasister för det eftersom det händer mig dagligen men som sagt är it en person som tar åt mig men ifall staffs hör de så tänker dom heller inte så mycket på det, Men ska man va riktigt karen så är det rasistiskt också.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/l5Brfmp9fqL-ZmaWD?invite=cr-MSx5M04sMjQzOTgxMTE&v=19

Sen här kan ni ju se 57 sek utav att paul klättrar runt i trädet som han skippade https://insights.gg/v/6lVZgK9qSDKybYHgjCyjTN säger liksom först i början av klippet bjuder jag på mig själv och säger jag är en gorilla och jag kollade mycket på gorilla så jag var tvungen att spring som dom också just bara för att lätta på stämningen för den var sten död ingen snackade alla stod bara o kollade. Så jag är en person som inte tar åt mig direkt speciellt mycket ifall jag säger saker som mig eller ifall folk kallar mig saker tycker oftast de är roligt ifall folk går utan för boxen o gör saker som får folk o skratta vilket alla gjorde.

Liksom i början när jag kom till kidnappningen o landade heli så flög jag in som en apa och tänkte nej jag ska göra ett roligt intro på de också så jag lätt som en apa när jag flög in liksom alla började garva även eliasjern garvade åt mig.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Vill även tilläga att man kunde dragit mig supp och sagt "Tja Sp0ky vi har fått höra du sa dehär o dehär folk kan ta åt sig på fel sätt och alla ska känna sig välkomna på servern och vi skulle vilja att du inte säger sådär i framtiden att du tänker på visa kanske tolkar det på fel sätt" Liksom man skrev inte ens till mig eller sa något till mig angående detta man slängde bara krim varningen i mitt ansikte och jag har en jävligt bra historik 2 krim varningar och 1 indragen krim på 4-5 år, jag är liksom inte 10 år och skiter i vad folk säger jag har aldrig gjort samma fel 2 gånger så skulle räckt med tillsägelse.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka