Inaktuell rossy lilaa | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Stödjer du den sökande?

• Totalt antal väljare
    1
  • Omröstningen stängd .
Status
Ej öppet för ytterligare svar.

rossy lilaa

Icke Medlem
Meddelanden
84
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? wadde

Ditt discordnamn: drito_963

Ange ditt födelsedatum 2 Februari 2000

Varför ska just du bli staff? Jag tycker att jag ska bli staff eftersom jag är aktiv, engagerad och alltid vill bidra till att göra servern bättre. Jag följer reglerna noggrant och försöker alltid vara rättvis mot alla spelare. Jag gillar att hjälpa folk och se till att RP:t blir så realistiskt och roligt som möjligt för alla. Jag har bra tålamod och kan hantera situationer även om de blir stressiga eller jobbiga.

Dessutom är jag bra på att kommunicera och lyssna på båda sidor i en konflikt innan jag tar ett beslut. Jag tror att min erfarenhet som spelare och min förståelse för hur servern fungerar kan hjälpa mig att snabbt och effektivt lösa problem. Jag vill att alla ska känna sig välkomna och att servern ska ha en bra stämning, och därför tror jag att jag skulle passa bra i staffteamet.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att det som inte fungerar så bra på Unive just nu är att vissa situationer i RP inte tas på tillräckligt stort allvar, och ibland kan regler brytas utan att det får konsekvenser direkt. Det kan skapa en känsla av orättvisa och förstöra upplevelsen för de som faktiskt försöker följa reglerna och bidra till bra rp

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Jag skulle tillsammans med resten av Staffteamet arbeta mer aktivt med att övervaka och följa upp situationer där regler bryts så att alla känner att det finns konsekvenser och att det är rättvist för alla spelare. Vi kan införa snabbare återkoppling när någon gör fel men samtidigt ge tydliga förklaringar så att spelaren lär sig och undviker att upprepa misstaget

Hur agerar man professionellt i sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att agera professionellt i sin staffroll innebär att alltid vara lugn respektfull och rättvis oavsett situation. Man ska aldrig låta personliga känslor eller relationer påverka besluten utan följa reglerna och agera konsekvent Det handlar också om att kommunicera tydligt lyssna på alla parter och alltid försöka hitta lösningar som gynnar serverns RP och gemenskap.

Hur ska du lägga upp ditt staff arbete med balans till ditt privata liv och din RP? Jag skulle lägga upp mitt staffarbete på ett sätt som gör att jag kan vara aktiv och effektiv utan att det påverkar mitt privata liv eller min RP negativt. Det betyder att jag skulle planera in specifika tider då jag fokuserar helt på staffuppgifter som att hantera ärenden hjälpa spelare och hålla koll på att reglerna följs.

Hur länge har du spelat på Unive? över 1år och 6 månader

Har du tidigare erfarenheter som staff? nej

Vilka områden i staff teamet är du intresserad att jobba inom? RP, Support

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Support, Servervakt

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka