Antagen Rossi | Ansökan till Medlemskap Ansvarig

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rossi

Medlem
Meddelanden
134
Reaction score
10
Vad är ditt namn i verkligheten? Wasem

Vad heter du på discord? rozzix1

Ange ditt födelsedatum 1 Januari 2004

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Anledningen är att jag vill kunna ge möjligheten till att hjälpa nya medlemmar att snabbt kunna komma in i servens gemenskap samt att förstå reglerna. man ska kunna bidra till en aktiv och bra servermiljö då för medlemmarnas skull och servens. Däremot så ser jag att ibland saknas det MA som är aktiva då jag vill gärna vara lösningen för det och självklart underlätta staffs arbete.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag har under tiden hjälpt vissa helpers "staffs" med olika kommando samt ärande som de va lite osäkra på. Vad jag kan göra som MA är att ta bra beslut samt utveckla rpa långt. Jag vill däremot släppa in nya medlemmar som vill bara rpa bra och bidra gott till serven. Inte bara åka runt o skjuta. Däremot så ser jag brist på att nya medlemmar väntar med timmar på att ta deras intervjuer, detta vill jag hitta lösningen till och försöka aktivera och få in nya hela tiden.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Självklart med respekt och mogenhet. Som MA ska man kunna vissa sina bästa sidor eftersom man representerar serven. Man ska kunna vägleda andra nya medlemmar att bemötta andra på serven med respekt osv.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Se till att de nya ska kunna förstå reglerarna till 100% och själv bevisa att det är ingen lall server. Man ska också få de nya att bidra och stanna kvar i serven, de ska tycka att de är kul att rpa "spela" på denna serven. En intervju ska inte gå snabbt man ska kunna bevisa och förklara om alla regler och att verkligen de jag tar in förstår och följer samt respekterar servens regler.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Man ska va moget och förstå olika grejer. Man ska kunna komma in i servens kultur samt förstå reglerna till 100%. Man vill ha in folk som bidrar gott och utvecklar denna serven. Jag vill att folka eller nya medlemmar ska ta det på största allvar och inte ta det som en lall server.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Ansvaret över vem man tar in i serven. Man vill inte ta någon som inte sköter sig eller lallar. Man ska ha koll på nya som kommer in så att man ser att de verkligen bidrar och sköter sig.

Hur ser din aktivitetet ut? Aktiv för det mesta, dock under kvällen/natten

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Tack

Shortlist

Antagen

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka