Ej Antagen Rosenh0lm | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rosenh0lm

Medlem
Meddelanden
65
Reaction score
4
Vad är ditt namn i verkligheten? Markus

Vad heter du på discord? Rosenh0lm

Ange ditt födelsedatum 23 Januari 2008

Vad var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? För att kunna aktivera teamet och hjälpa det nuvarande MA teamet. För att hjälpa våra nyblivna icke medlemmar in till servern och vägleda de in i RPn. Samt för att det skulle vara spännande att komma tbx som MA vilket jag varit några gånger tidigare men behövt avgå pga olika skäl.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? För att jag har mycket erfarenhet inom den rollen och har stora kunskaper inom våra regler här på unive. Jag vet hur våra medlems system fungerar och vad vi sätter för krav hos våra medlemmar.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Alltid på ett trevligt och moget sätt, vi dömer inga av våra spelare utifrån deras bakgrund, kunskap och erfarenhet utan alltid ett gott bemötande för att vägleda och hjälpa våra spelare.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? På ett sätt där det intervjun inte bara är simpel på 5min där man bara följer frågorna och inte informerar våra absolut nya spelare till hur det fungerar och hur man ska bete sig hos oss. På det sättet kommer spelarna verkligen känna sig extra välkomna och bli intresserade av att känna sig en del av att vara medlem på Unive och på det sättet utveckla sina förmågor till att vilja skapa en hög rp nivå.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Kunna alla våra grundregler samt någorlunda alla våra andra simpla regler. Kunna förstå sig på vad rp innebär och vad deras syfte skall vara och vad de ska sträva efter ingame.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Att alla spelarna känner sig välkomna och känner intresset av att verkligen CILJA spela här. De ska känna till hur medlems systemet fungerar och vad som krävs för att de ska kunna bli medlemmar samt att de ska kunna uppföra sig och följa reglerna är upp till mig som MA att ta ansvar för.

Hur ser din aktivitetet ut? Varje dag på min macbook för att ta ansökningar samt ungefär varje dag till intervjuer.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej inte i nuläget.

++rep välskriven ansökan, denna grabb vet hur området funkar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka