Nekad Rose | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

CHAPOTRESS342

Icke Medlem
Meddelanden
54
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198165699829/

Ditt Hex-ID: 11000010c3eacf5

Vad är din discord tagg? 𝓡𝓸𝓼𝓮🪓#0872

Vem var det som bannade dig? Philip320

Hur lång tid var din ban? Permanent

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Bild på banmeddelande: unive bannad.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att staff valde att banna mig för att importbilarna var skriven på mig.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Okej så det som hände var att jag hade 2 importbilar på min karaktär. Dom 2 är skrivna på mig och det är alltså mina. Och jag kmr alltså hem från en innebandy match och märker att jag fått massa pm:s där det står liknade medelande typ som `` vrf är du permabannad?``. JAg går sedan in på unive och kollar om jag är det och det är väl då jag märker att jag blivit perma bannad pga '' säljer importbilar och In-game föremål för irl pengar. Jag får en schock och vet helt ärligt inte vrf jag är bannad för det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Ja, Denna bann är felaktig pga att det är min bror irl/ Liamsnya på dc som gått in på min dator och sedan gått in på unive på min karaktär och tagit kort på mina bilar och försökt sälja dem för irl pengar. Detta är något jag inte visste om utan han har alltså försökt sälja mina importbilar bakom min rygg utan att jag har en blekaste aning om det. Så när jag väl ser att jag blivit perma bannad så går jag in i min brorsas rum och frågar om han gjort något med mina importbilar. Han erkänner då att han har försökt sälja mina bilar som e skrivna på min karaktär för riktiga pengar för att jag skulle få konsekvenser och inte han. Detta gjorde/gör mig så jävla förbannad på han eftersom jag verkligen brinner för unive och har gjort det i mer än ett år. Jag har lagt ner så mycket tid och pengar på unive för att jag skulle kunna göra något såhär dumt. Jag har även varit helper ett tag och jag skulle aldrig få för mig att göra detta regelbrott på tanke om att jag hade ped/ har lag ned flera timmar på unive. Jag har alltid varit en väldigt ''ren'' spelare men det är mycket min bror/ Liamsnya har gjort. Det är alltså Liamsnya som fuckat allt för mig genom att utföra detta grova regelbrott. Och jag tycker därför att detta är jävligt tråkigt att jag ska behöva bli permad pga det min bror gör på min dator utan att jag vet. Det är inte heller första gången han satt mig i skiten. Så jag hoppas verkligen ni har förståelse i min sitts för det sista jag vill är att vara permad från unive pga något jag inte ens gjort. Det är inte heller så att jag stöttar sånna ''problem spelare'' som jag kan erkänna att han är. Jag hoppas verkligen att jag får komma tbx på unive och kanske till och med mina gamla roller och perms.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har varit bannad 15 ggr tidigare och det 3 senaste månaderna har jag bara haft 1 ban. Det var mest fört när man var ny till unive jag blev bannad för små grejer. Dock finns det en ban som jag kmr ihåg att jag blivit bannad i typ 2v men det var i ett krimminellt scenario. Men om man bortser från det har jag nog aldrig varit en problem spelare.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nej, jag anser att jag inte kunnat göra något annorlunda när han gör detta regelbrott bakom min rygg för att han ska käna på det och att jag ska få dessa konsekvenser.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag tror mer att det är min bror/liamsnya som måste lära sig. men om jag ska vara ärlig så lär han sig ju aldrig och det är ju det som drabbar mig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka