Nekad Rose | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

CHAPOTRESS342

Icke Medlem
Meddelanden
54
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198165699829/

Ditt Hex-ID: 11000010c3eacf5

Vad är din discord tagg? roseaxe.

Vem var det som bannade dig? Philip320

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-02-10 204047.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag testade att använda esp och jag lallade mycket

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag kom tbx efter att varit inaktiv ett tag på unive och hade på esp, åsen när jag står still afk så blir jag perma bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var korrekt, de är absolut inte tillåtet att använda sig av fusk men jag var nyfiken och uttråkad vilket gjorde att jag begick det här regelbrottet som jag har varit bannad nu i 1 månad och det har varit fruktansvärt tråkigt och jag har verkligen saknat att rp:a igen. JAg har förstått mitt misstag och sett över allt och jag känner att jag är redo att komma tillbaka och rp:a bra med mina vänner och jag skulle verkligen uppskatta att du unbanna mig och ger mig en till chans. Det har ändå gått en månad nu och de är alla hjärtans dag idag och det skulle vara extra snällt av dig att unbanna mig då!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har varit bannad många gånger under mina 3 år på unive. Som sagt så gick jag med på unives comunity 2021 och har älskat att rp:a på servern och jag gör de än idag och vill verkligen komma tillbaka och jag har sett över mitt problem

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja. hade bara kunnat att skippa att ladda ner nå jävla skit fusk och slutat lalla som jag gjorde, det ångrar jag idag så sjukt jävla mycket och jag tycker ändå att jag har förstått innebörden med att använda sig utav fusk och jag har kommit fram till att det är väldigt onödigt och det kommer ALDRIG ske igen det kan jag lova.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig mycket. Jag kommer härdan efter aldrig att instalera något som ger mig en fördel på unive överhuvudtaget för detta går under grov powergaming och det resultyerar i perma ban. Jag har verkligen förstått allvaret i att modda på unive och jag har också fått en grov tillsägelse nu att jag får börja bete mig på servern istället för att lalla runt hela tiden. Under denna månad som ajg har varit bannad på unive har jag tänkt igenom vad jag gjorde och kommit fram att det verkligen inte är något roligt att vara bannad på unive och att det dummaste du kan göra är att installera fusk och lalla runt. Jag vet inte vad jag tänkte och jag har lärt mig att aldrig göra något liknande igen och jag kommer vara extra försiktig och "lydig" om jag skulle få en ny chans att visa att jag kan rp:a på servern. Det har absolut inte varit roligt att vara bannad och jag har faktiskt saknat att rp:a med mina vänner och sitta där en fredag/lördags kväll och ha det roligt med mina vänner och skapa roliga scenarion. Jag vill be om ursäkt och jag har verkligen lärt mig av min ban och det skulle vara extra schysst om man kunde få en ny chans på alla hjärtans dag! DETTA KOMMER ALDIRG ATT SKE IGEN !!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka