Nekad Rose | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

CHAPOTRESS342

Icke Medlem
Meddelanden
54
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198165699829/

Ditt Hex-ID: 11000010c3eacf5

Vad är din discord tagg? roseaxe.

Vem var det som bannade dig? Philip320

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-01-31 185859.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag lallade runt mycket eftersom att jag hade tråkigt medans jag väntade på medlemskap samt hade på esp

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag kom tbx efter att varit inaktiv ett tag på unive och hade på esp, åsen när jag står still afk så blir jag perma bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den var absolut inte felaktig och det var helt rätt av dig philip att ta återgäder på mig. Det jag gjorde är verkligen inte okej och det visste jag om. Jag tänkte inte så mycket och valde att sätta på esp av ren nyfiken het eftersom att jag har sett många andra använda det och jag var dum nog och hoppa på det tåget vilket jag ångrar så jävla grovt idag. JAg vill verkligen be om ursäkt och min avsikt var inte att göra kaos på servern och jag kanske ansågs som en lallare den kvällen men jag vill verkligen bevisa att jag kan rp;a, jag har rp:at sedan multistaden och jag vet mycket väl hur man sköter sig och jag skämms över det jag gjorde och vill verkligen ha en ny chans såklart. Om jag nu skulle få det kommer jag aldrig någonsin lägga på något fusk och jag kommer rp:a seriöst. jag vill även medela att jag har raderat fusket ur min dator och jag vill påriktigt säga förlåt till dig philip.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja jag har varit bannad förut många gånger och det har även hjälpt mig att ofta ta lite bättre beslut. Har som sagt spelat här sedan unive hette multistaden och det är något med unive att jag alltid vill komma tillbaka efter ett uppehåll. Tycker unive är en underbar server och det menar jag verkligen arnas hade jag absolut inte lagt ner min tid att skriva en banöverklagan eller fortsatt spela här.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja jag hade helt enkelt bara kunnat visa min rätta sida och rp:a seriöst med mina vänner istället för att gå runt som en idiot och lalla sönder och jag hade såklart kunant tänka en gång till istället för att bara ladda ner esp för att andra har det och attt jag var nyfiken vilket jag har sett över nu den tiden jag varit bannad och verkligen insett hur dumt det var. Det har aboslut inte varit roligt att vara bannad speciellt nu när jag nyss kommit tillbaka efter ett uppehåll och ville börja rp:a seriöst.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag kan svära att jag aldrig mer härdan efter kommer köra med något fusk över huvudtaget. Jag har sett över mitt problem och kommit fram till en slutsats att det fan inte är värt att hålla på att modda som någon p12.a på¨unive och jag skämms och ångrar att jag gjorde det så jävla mycket. Jag vill verkligen komma tillbaka och bevisa att jag kan sköta mig och jag ber som hemskt mycket om ursäkt. JAg vill verkligen få en ny chans och jag vill verkligen bevisa hur pass bra jag kan sköta mig. För att ladda ner fusk och lalla är inget jag kommer göra på¨unive någon gång till eftersom att det både förstör för andra men speciellt för mig som blir bannad. Jag tror även den här bannen är den ban jag behöver för att lära mig att jag fan får börja bete mig om jag vill spela på unive och jag ångrar allt detta från botten av mitt hjärta. Skulle uppskatta om du philip lät mig komma tillbaka för tro det eller ej så vill jag fortsätta rp.a på unive då unive är den ända servern jag spelat på genom mina 3 år på fivem. Så snälla philip hoppas du förstår mig

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka