Ej Antagen Rony Tycke | Ansökan till Servervakt [Elias]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Rony Tycke

Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alfred

Vad heter du på discord? deverdier83

Vad är ditt Hex:ID steam:11000016df581cc

Ange ditt födelsedatum 31 Mars 2012

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag kommer vara inne från 1 till 2 timmar på måndagar,onsdagar,torsdagar för jag har hockey träningar vid dom 18:10 till 19:10 men dom andra dagarna kommer jag ha typ 3 timmar inne på unive

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem sedan 23 Juni 2025

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) kan inte få bilden in men kan skicka den på dc om det går bra

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En server vakt ska hålla ordning på servern för att alla ska känna sig välkomna och spela på unive och att ingen gör någon annan ledsen samt att en servervakt ska ta regelbrott med största respekt. och hjälpa spelare med olika uppgifter om jag får en fråga ska jag hjälpa han så gott jag kan.

Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag har funderat på och bli staff men jag har inte riktigt vågat ta steget så jag vill bli en severvakt istället och jag tycker ni gör ett så bra arbete så jag ville vara med och bidra

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption kan innebära att man andvänder sin makt på fel sätt och att man gör så sina vänner får fördelar och det är inte ok abuse kan vara när man har dödt i ett scenario men man tycker det är fel när det inte är fel så resar man sig själv eller gör så man får grejer.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka