Nekad ronnybonny. | Beslut Överklagan [LUDDE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ronnybonny.

Icke Medlem
Meddelanden
183
Reaction score
9
Ditt discord namn: Ronnybonny

Ditt Hex-ID: steam:1100001490ae8e3

Vad för typ av beslut gäller det? Kriminell varning

Vem/vilka tog beslutet? .ken12

Varför tror du själv att beslutet togs? Beslutet togs eftersom att staffsen trodde jag bara spelade för makt och pengar alltså powergaming 2

Hur är beslutet felaktigt? Beslutet är felaktig då jag och min polare var vid kokainet och tänkte råna där, vi ser då att det är två grabbar som är där och plockar lite. Jag frågar då vilka dem är med och bara små pratar lite. Dem säger då att dem är med i syndikatet och vi i surenos som jag är med i har krig med syndikatet, jag och min polare väljer då att vi ska ta dessa grabbar så vi gör då det och kör till ett ställe i en skog, påväg till detta ställe så krashar en av dessa två personer men vaknar inte upp igen så då väljer vi bara att köra vidare med denna grabb. När vi är framme på detta ställe så frågar vi lite mer frågor och sen säger han att han inte är med i syndikatet efter vi ssagt att vi har krig med dem. Men hur ska jag och min polare veta att han är ärlig och inte ljuger för han sa ju innan att han var med i syndikatet. Jag och min polare ändrar inte vårat beslut om att bötfälla honom efter han sagt att han inte var med i syndikater både för att vi inte var säkra att han tala sanning och att han ljög oss rätt upp i ansiktet tidigare isåfall och det var vi inte så glada över. Bötfällningen landar på 170 tusen och sedan släpper vi honom och han får dra. Grejen är dock att han inte var med i ett gäng då dem sa det i support och liksom hur skulle vi veta det när han sa tidigare att han var med i syndikatet.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Detta var anledningen: Powergaming kidnappar en krim som inte är med i gäng och placerar bötfällningar pga att han har ett hat mot ett annat gäng.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka