Inaktuell RogerXD | Ansökan till Trainee

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

RogerXD

Icke Medlem
Meddelanden
1,516
Reaction score
29
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad heter du på discord? RogerXD#0001

Ange ditt födelsedatum 12 Mars 2008

Ungefär hur ofta är du inne, vilka tider?
Måndag 14:30- 19:00
Tisdag 14:30 - 18:00
Onsdag - 14:30 - 19:30
Torsdag - 14:45 - 18:30
Fredag 13:30 - 21:00 - 22:00
Lördag 10:00 - 22:00
Söndag - 9:30 - 21:00

Vad är det som får dig att söka till Trainee? Jag har sett just nu att det inte är många staffs just nu och att många måste vänta i Väntrum ett tag nu så jag vill hjälpa till med staff jobbet så att det kan gå lite fotare för att alla borde få tillgång till hjälp snabbt enligt mig plus om de har blivit bannade så måste de vänta ett tag för att få svar på ban överklagningar men jag tycker att alla borde få en chans att kunna få rpa snabbt och få snabbt svar

Vad skulle du säga att du skulle vilja jobba för att utveckla på servern? Om jag blir Trainee så skulle jag hjälpa till med staff / Trainee jobbet igenom att ta support ärenden ingame alltså via /report eller /help och banna folk eller kicka folk om de bryter mot reglerna eller om jag tycker att de gör fel under ett scenario eller om deras rp är låg eller i dcn i Väntrums kanalen, Men också via forumet typ som ban överklagningar, Tickets eller frågor om servern men sen om jag blir mod så skulle jag hjälpa till med Kriminell ansökningar / Servervakt ansökningar eller Donationer och just nu så är jag medlemskaps ansvarig så hjälper till på formuet nu lite grann, Och jag är också servervakt så jag hjälper till på server ingame.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag började spela den 13 januari 2021

Har du några tidigare erfarenheter? Jag har sett min brosha vara staff så ja och jag är servervakt så jag har några perms ingame men jag har också koll på forumet för jag är Medlemskaps ansvarig

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon?
/sqlunban (HEX) Du unbannar någon som har blivit bannad tidigare
/kick (id) (varför) Du kickar en person för att de gör fel
/spec (id) Du speccar någon
/sqlbanhistory (id) du kollar hur många gånger personen har blivit bannad
/togglename du kollar vad de heter på steam och deras id
/toggleid du kollar deras ID
/noclip Du blir osynlig och kan åka igenom väggar som spec
/goto (ID)
/tpm Du åker till din markör på kartan
/bring (ID) du bringar en person alltså du drar personen till dig.
/spectate (ID) du spectatar folk ingame om de gör något fel
/setjob (ID (JOBB) (RANK) Du ger någon ett jobb typ mekonom
/setgroup (ID) (RANK) du ger någon typ servervakt eller drar någon servervakt med det kan också vara support perms
/revive (ID) Om du dör så kan man reviva sig
/sqlbanoffline (HEX) du bannar någon som inte är inne på servern
/giveitem (ID( (VAD) (HUR MYCKET) du ger dig tillexempel saker som en macka eller en vatten flaska
/addkey (ID) (VILKEN) (HUR MÅNGA) Du lägger till en nyckel som en polis nyckel eller en gäng nyckel
/sqlban (ID) (VARFÖR) HURLÄNGE) du bannar någon för att de bryter mot reglerna

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? nej

Senast ändrad:
Tillbaka