Dubbel W
Icke Medlem
- Meddelanden
- 22
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? per
Vad är ditt discord namn? sigmaper23
Vad är ditt födelsedatum? 27 Juni 2008
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Fredrik Flygplan, 25 år gammal
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, Trevlig och Social
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Fredrik har alltid velat vara polis eftersom att hans pappa var polis då han var liten. Fredriks dröm om att bli polis har han haft med sig hela livet och redan som 18 år gammal ansökte Fredrik om att bli polis men blev tyvärr nekad. Fredrik blev såklart väldigt ledsen så Fredrik började tänka på andra sätt att tjäna pengar. Eftersom Fredrik var så inställd på att bli polis så hade inte han tänkt efter om något annan jobb och kunde därför inte skaffa något jobb. Fredrik börjar på plocka olika sorters droger åt olika folk. Eftersom Fredrik vet så mycket om polisens arbete så är han bra på att prata sig ur gripningar mm. Fredrik börjar sen bli grövre och grövre kriminell tills han går med i gäng.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Rolig och unik RP. Har mycket erfarenhet så jag kommer kunna bidra med roliga scenarion. Gillar att prata med folk så tänkte RPA som MC gäng eller någonting liknande
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska spela för sin egna vinst bara utan också tänka på att båda parterna ska ha roligt, Detta kan t.ex vara att man stannar vid ett trafikstopp så att polisen också får det kul eller inte bara skjuter någon och dumpar dom utan pratar med dom tex.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Inte medvetet, blev bannad för lall för att jag sa att det fanns en påse men weed på sjukan då jag såg att det fanns det på marken. Lärde mig att försöka rpa så seriöst som möjligt
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Powergaming: att man gör overkliga saker t.ex inte rpa på sina skador man får, Sunft förnuft: Man ska tänka logiskt och tänka om man hade kunnat göra det irl. Vdm: Att döda någon med ett fordon
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej
Vad är ditt discord namn? sigmaper23
Vad är ditt födelsedatum? 27 Juni 2008
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Fredrik Flygplan, 25 år gammal
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, Trevlig och Social
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Fredrik har alltid velat vara polis eftersom att hans pappa var polis då han var liten. Fredriks dröm om att bli polis har han haft med sig hela livet och redan som 18 år gammal ansökte Fredrik om att bli polis men blev tyvärr nekad. Fredrik blev såklart väldigt ledsen så Fredrik började tänka på andra sätt att tjäna pengar. Eftersom Fredrik var så inställd på att bli polis så hade inte han tänkt efter om något annan jobb och kunde därför inte skaffa något jobb. Fredrik börjar på plocka olika sorters droger åt olika folk. Eftersom Fredrik vet så mycket om polisens arbete så är han bra på att prata sig ur gripningar mm. Fredrik börjar sen bli grövre och grövre kriminell tills han går med i gäng.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Rolig och unik RP. Har mycket erfarenhet så jag kommer kunna bidra med roliga scenarion. Gillar att prata med folk så tänkte RPA som MC gäng eller någonting liknande
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska spela för sin egna vinst bara utan också tänka på att båda parterna ska ha roligt, Detta kan t.ex vara att man stannar vid ett trafikstopp så att polisen också får det kul eller inte bara skjuter någon och dumpar dom utan pratar med dom tex.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Inte medvetet, blev bannad för lall för att jag sa att det fanns en påse men weed på sjukan då jag såg att det fanns det på marken. Lärde mig att försöka rpa så seriöst som möjligt
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Powergaming: att man gör overkliga saker t.ex inte rpa på sina skador man får, Sunft förnuft: Man ska tänka logiskt och tänka om man hade kunnat göra det irl. Vdm: Att döda någon med ett fordon
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej