Nekad Amish | Medlem ansökning [Miracle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Amish

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Amadeus

Vad är ditt discord namn? Amish

Vad är ditt födelsedatum? 14 November 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Nej

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Fredrik Samuelsson, 40

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Cool, trevlig och hjälpsam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär Fredrik Samuelsson är född 1985-14-11 och är en cool och trevlig kille som vill allas bästa. Hans stora intresse är att hjälpa människor. Han har ett stort intresse inom taxi branschen och att hjälpa folk så mycket som möjligt eftersom han hade en uppväxt med en ensam stående farsa som taxi chaufför vilket ledde till att Fredrik och hans andra syskon hade en tuff uppväxt. Fredrik och hans syskon fick inte så mycket mat hemma heller vilket ledde till att de fick be människor om hjälp för att överleva. De fick aldrig gå ut med vänner eller gå till skolan. Fredrik tyckte det var tråkigt att han inte fick göra det andra barn fick göra. Han är positiv idag över det som hände i hans uppväxt, för alla upplevelser och erfarenheter han fått. Idag har han bra kontakt med sina syskon men inte farsan. Nu bor Fredriks pappa långt bort och de har ingen kontakt. Det Fredrik nu vill är att hjälpa andra så att ingen blir som Fredrik.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med seriös RP och inget lall. Jag har en unik och rolig karaktär som sticker ut i sin personlighet och det kommer också bidra till serverns RP.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att inte alltid vinna alla scenarion själv utan att man ska låta motparten vinna i vissa scenarion. Annars blir de rätt tråkig RP.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja det har jag, men det var ett bra tag sen. Jag har mycket bättre koll på rp nu till skillnad från förr och vet att jag inte ska bryta mot reglerna.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM, VDM, Copbaiting

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag e jävligt cool

Hej!
För att vi ska kunna granska din ansökan så måste du ha samma namn på discord samt steam.

Vänligen ändra så att det är samma, du har 24timmar på dig att åtgärda det annars nekas din ansökan automatiskt.(Besvara detta meddelandet när det är åtgärdat.

Nekad.
Anledning:
Du har ej kompletterat din ansökan i tid.

Du får ansöka igen om 24timmar. Lycka till nästa gång samt se till att du får med punkterna i meddelandet ovanför.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka