Dubbel W
Icke Medlem
- Meddelanden
- 22
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? per
Vad är ditt discord namn? Achoklivare
Vad är ditt födelsedatum? 27 Juli 2008
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Ahmed Azali 23 år gammal
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll,rolig,unik
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Ahmed har alltid velat vara polis eftersom att hans pappa var polis då han var liten. Ahmed dröm om att bli polis har han haft med sig hela livet och redan som 18 år gammal ansökte Ahmed om att bli polis men blev tyvärr nekad. Fredrik blev såklart väldigt ledsen så Ahmed började tänka på andra sätt att tjäna pengar. Eftersom Ahmed var så inställd på att bli polis så hade inte han tänkt efter om något annan jobb och kunde därför inte skaffa något jobb. Ahmed börjar på plocka olika sorters droger åt olika folk. Eftersom Ahmed vet så mycket om polisens arbete så är han bra på att prata sig ur gripningar mm. Ahmed börjar sen bli grövre och grövre kriminell tills han går med i gäng. och nu lever Ahmed i ett kriminellt liv i staden unive och behöver nu ett medborgarskap
Vad kan du bidra med till serverns RP? höjja upp rp nivån bidra med bra och rolig rp! helt enkelt vara en unik karaktär här på unive och visa att jag är en bra rpare!
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? du ska alltid låta motpartern ha lika mycket % som du har att vinna scenariot eftersom ja det är inte alls kul om bara en part vinner hela hela tiden utan man ska kunna vara glad och kunna säga att scenariot var bra från båda parter efter scenariot
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? tror inte jag har gjort det om jag ska vara ärlig är typ 99% säker
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm, random death match, fearrp innebär att du alltid ska värna om ditt liv, vdm innebär att du använder ditt fordon som ett vapen, nlr innebär att om du dör i ett scenario får du ABSOLUT INTE komma ihåg något efter scenariot.
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? skulle inte säga det!
Vad är ditt discord namn? Achoklivare
Vad är ditt födelsedatum? 27 Juli 2008
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Ahmed Azali 23 år gammal
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll,rolig,unik
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Ahmed har alltid velat vara polis eftersom att hans pappa var polis då han var liten. Ahmed dröm om att bli polis har han haft med sig hela livet och redan som 18 år gammal ansökte Ahmed om att bli polis men blev tyvärr nekad. Fredrik blev såklart väldigt ledsen så Ahmed började tänka på andra sätt att tjäna pengar. Eftersom Ahmed var så inställd på att bli polis så hade inte han tänkt efter om något annan jobb och kunde därför inte skaffa något jobb. Ahmed börjar på plocka olika sorters droger åt olika folk. Eftersom Ahmed vet så mycket om polisens arbete så är han bra på att prata sig ur gripningar mm. Ahmed börjar sen bli grövre och grövre kriminell tills han går med i gäng. och nu lever Ahmed i ett kriminellt liv i staden unive och behöver nu ett medborgarskap
Vad kan du bidra med till serverns RP? höjja upp rp nivån bidra med bra och rolig rp! helt enkelt vara en unik karaktär här på unive och visa att jag är en bra rpare!
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? du ska alltid låta motpartern ha lika mycket % som du har att vinna scenariot eftersom ja det är inte alls kul om bara en part vinner hela hela tiden utan man ska kunna vara glad och kunna säga att scenariot var bra från båda parter efter scenariot
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? tror inte jag har gjort det om jag ska vara ärlig är typ 99% säker
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? rdm, random death match, fearrp innebär att du alltid ska värna om ditt liv, vdm innebär att du använder ditt fordon som ett vapen, nlr innebär att om du dör i ett scenario får du ABSOLUT INTE komma ihåg något efter scenariot.
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? skulle inte säga det!