- Meddelanden
- 55
- Reaction score
- 2
Vad är ditt namn i verkligheten? Rokas men mitt smeknamn rocky
Vad heter du på discord? Rocky.#1610
Ange ditt födelsedatum 1 Januari 1970
Beskriv din dagliga aktivitet. ag spelar mycket fotboll gillar den sporten och går ochså i basket.
Hur länge har du varit medlem på Unive? Länge 2 mån
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) nej
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. en servervakt enligt mig är en person som hjälper underlättar för staffem genom att kicka och banna folk som lallar eller bryter emot reglerna eller att man dva bilar som man ser står övergivna på sidan av vägen och står jätte konstig då ska man dva om dom har lämnat på vägen typ sånt. Men som servervakt för mig så ska man inte t.e.x åka och leta efter bilar som man ska dva eller att leta efter folk som lallar eller bryter emot reglerna. Men däremot så tycker jag att som servervakt så ska servervakter ha ett öga öppet efter. bilar som står övergivna mitt i vägen.
Varför vill du bli servervakt på servern? För jag är en spelare på unive och det är en stor server och unive behöver aktiva staff,s / server-vakter som jag är jag vill bli server-vakt för jag är aktiv och har erfarenheter brinner för att hjälpa till och visa att jag kan utveckla mig och under lätta för andra i staff teamet och jag passar till jobbet för är aktiv och brinner för jobbet plus så vet jag hur man ska vara . Trevlig , ta emot sitt ärende å låta trevlig för ingen gillar nån otrevlig staff. kommer att vara snäll staff men kan bli arg om folk gör fel saker och blir ireterat kommer kicka folk om dom lallar och sånt.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Till exempel om man använder sina perms på fel set. Till exempel om jag revivar mig själv helt utan anledning det är abouse man kan ju reviva sig själv om man dog av en bugg eller nåt sånt men om man dog av en realistisk grej som att man trilla från ett berg då får man ju inte reviva sig själv. Eller om man kickar/bannar nån utan anledning för att vinna ett scenario eller undvika scenariot det är också abouse. Sen om man typ tpmar till en report för att undvika scenariot det är också abouse allt sånt är abous sen finns det också andra grejer men detta är dom vanligaste grejerna server vakter abousar sina perms på. det
Vad heter du på discord? Rocky.#1610
Ange ditt födelsedatum 1 Januari 1970
Beskriv din dagliga aktivitet. ag spelar mycket fotboll gillar den sporten och går ochså i basket.
Hur länge har du varit medlem på Unive? Länge 2 mån
Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) nej
Har du tidigare varit blacklistad? Nej
Förklara vad för uppgift en servervakt har. en servervakt enligt mig är en person som hjälper underlättar för staffem genom att kicka och banna folk som lallar eller bryter emot reglerna eller att man dva bilar som man ser står övergivna på sidan av vägen och står jätte konstig då ska man dva om dom har lämnat på vägen typ sånt. Men som servervakt för mig så ska man inte t.e.x åka och leta efter bilar som man ska dva eller att leta efter folk som lallar eller bryter emot reglerna. Men däremot så tycker jag att som servervakt så ska servervakter ha ett öga öppet efter. bilar som står övergivna mitt i vägen.
Varför vill du bli servervakt på servern? För jag är en spelare på unive och det är en stor server och unive behöver aktiva staff,s / server-vakter som jag är jag vill bli server-vakt för jag är aktiv och har erfarenheter brinner för att hjälpa till och visa att jag kan utveckla mig och under lätta för andra i staff teamet och jag passar till jobbet för är aktiv och brinner för jobbet plus så vet jag hur man ska vara . Trevlig , ta emot sitt ärende å låta trevlig för ingen gillar nån otrevlig staff. kommer att vara snäll staff men kan bli arg om folk gör fel saker och blir ireterat kommer kicka folk om dom lallar och sånt.
Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Till exempel om man använder sina perms på fel set. Till exempel om jag revivar mig själv helt utan anledning det är abouse man kan ju reviva sig själv om man dog av en bugg eller nåt sånt men om man dog av en realistisk grej som att man trilla från ett berg då får man ju inte reviva sig själv. Eller om man kickar/bannar nån utan anledning för att vinna ett scenario eller undvika scenariot det är också abouse. Sen om man typ tpmar till en report för att undvika scenariot det är också abouse allt sånt är abous sen finns det också andra grejer men detta är dom vanligaste grejerna server vakter abousar sina perms på. det