Accepterad ey.nacas | Ansökan till Servervakt [Filip10]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ey.nacas

Medlem
Meddelanden
97
Reaction score
23
Vad är ditt namn i verkligheten? Igor

Vad heter du på discord? ey.nacas

Vad är ditt Hex:ID 110000149ec1a86

Ange ditt födelsedatum 13 December 2006

Beskriv din dagliga aktivitet. På vardagar är jag aktiv mellan 17:00 och 23:00, men det kan variera eftersom det är sista terminen på gymnasiet och mycket annat personligt att göra.
På helger och Lov har jag ganska mycket fritid och kommer vara aktiv väldigt mycket men tiderna kan också varieras.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Gick med i discorden 1/5/2024 men varit medlem sedan 9/14/2024 sen fick jag indraget slutet på oktober på grund av att jag skrev en onödig kommentar riktad mot 320 då jag står för de men sen blev jag medlem och varit de sedan 11/9/20243

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Går inte skicka bilden men kan skicka i pm och jag har 3 bans ingame sedan 1 i discord.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att underlätta jobbet för andra staffs och se till att ingen lallar eller bryter mot några regler. Servervakt ska fortfarande rpa exakt som en normal person och bara för att man är servervakt ska man inte vara annorlunda. Man kan också dva bilar som står mitt i vägen eller är sönder. En servervakt är som bara en helt normal spelare fast istället för att göra report och vänta tills någon svarar eller om det inte är andra staff kan man själv hjälpa till och ge ut kicks eller temp bans.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt då jag ser väldigt många bara joina in i servern och ickemedlemar som snor bilar, slår, säger fula saker och tycker jag de är väldigt många lallare och problemspelare. Jag vill bara underlätta jobbet för staffs och kan de vara jobbigt om de inte är någon staff inte och kanske ickemedlemmar bara gör vad dom vill. Jag säger inte att icke medlemmar har dålig rp, har sätt många med väldigt bra rp men majoriteten av icke medlemmar lallar mest och det där är vad jag vill få bort. Har själv varit medlemskaps ansvarig då jag fick hjälpa till och de funkade lite som en sv när jag var ingame. Jag kickade folk som lallade runt och hjälpte också andra i staff samtal där jag sa att man inte skulle göra sånt. Så jag har ändå ganska mycket erfarenhet.
Men varför jag vill bli servervakt är mest att jag ser väldigt många som inte sköter säg och inte följer reglerna sen är de ju såklart att jag vill bidra med servern.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Koruption och Abuse är när jag utnyttjar min roll och gör saker som inte jag får göra. Vi säger att jag har gängkrig med ett gäng och det är skottlossning sen her jag på toggleid för att se exakt vars dom är och så jag kan använda de som en fördel. En annan sak är att min opp springer mot mig och jag tänker att jag kommer dö att jag inte har någon ammo kvar sen kickar jag den. De kan också vara att min kompis blir skottad och jag ressar honom.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka