robincrew28
Icke Medlem
- Meddelanden
- 6
- Reaction score
- 0
Länk till din steam profil: RobinCrew28
Ditt Hex-ID: vet inte vad detta är
Vad är din discord tagg? RobinCrew28 #5544
Vem var det som bannade dig? Sandberg
Hur lång tid var din ban? 20 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? VDM
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag råkade köra på en människa och han dog
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag råkade köra på en människa så han dog å jag skulle köra om honom men han kom framför mig och exakt när ja råkade köra på honom så förde jag han till sjukhuset så snabbt som möjligt
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. både felaktig ban och fel av mig för jag borde nog inte kört så snabbt och det ångrar jag att jag gjorde.
Tycker den bannen va lite för svag för detta kan hända alla liksom.
Hur många tidigare avstängningar har du? 1
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Min tidigare ban va nog ooc tror jag det hette och de va också nått jag inte hade gjort så men man lär sig av sina ikke misstag och misstag.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte köra så snabbt och va mer uppmärksam.
Har du lärt dig någonting efter din ban? yes att inte köra snabbt de har jag lärt mig.
Har du läst våra regler? Ja
Ditt Hex-ID: vet inte vad detta är
Vad är din discord tagg? RobinCrew28 #5544
Vem var det som bannade dig? Sandberg
Hur lång tid var din ban? 20 dagar
Var är du bannad? FiveM Servern
Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? VDM
Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag råkade köra på en människa och han dog
Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag råkade köra på en människa så han dog å jag skulle köra om honom men han kom framför mig och exakt när ja råkade köra på honom så förde jag han till sjukhuset så snabbt som möjligt
Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. både felaktig ban och fel av mig för jag borde nog inte kört så snabbt och det ångrar jag att jag gjorde.
Tycker den bannen va lite för svag för detta kan hända alla liksom.
Hur många tidigare avstängningar har du? 1
Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Min tidigare ban va nog ooc tror jag det hette och de va också nått jag inte hade gjort så men man lär sig av sina ikke misstag och misstag.
Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte köra så snabbt och va mer uppmärksam.
Har du lärt dig någonting efter din ban? yes att inte köra snabbt de har jag lärt mig.
Har du läst våra regler? Ja